Gå til innhold

Ordinær UL idag!


LMWK

Anbefalte innlegg

Ja idag er det ordinær UL, og jeg kjenner jeg grugleder meg.

Har en god følelse på at alt er bra, men er utrolig urolig i kroppen alikvel. Livredd for at de skal finne noe som ikke er som det skal.... Da vet jeg ikke hva jeg gjør!

 

Uff, ja å sitte her på jobben og telle minutter til jeg må gå er ikke mye effektivt. Men klarer ikke å tenke på noe annet!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal også på ordinær ultralyd i dag.

Jeg gruer meg...

 

Vet indest inne at alt er bra, men har ikke kjent liv og det bekymrer meg. Dette er mitt 3. svangerskap, og jeg har kjent liv i uke 17 med nr 1 og 15 med nr2, så tok det som en selvfølge at jeg skulle kjenne liv rundt uke 15 denne gang også...

 

Er selv redd det ikke er noe liv...

 

Men... om 2,5 time vet jeg det sikkert....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan gikk det?

 

Hos oss gikk alt vel, ble satt fram 5 dager så er 18+5 i dag...

Morkaken ligger forran og det er grunnen til at jeg ikke kjenner spark...

 

Ble mektig imponert over den grundige gjennomgangen , og forklaringen, alt i fra hjertekammer, blodårer, hjernehalvdeler, nyrer, magesekk, spiserør, urinblære... ja you name it!

 

Og vi venter ei lita jente.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg:-)

Alt gikk strålende idag! Jordmor var helt fantastisk, utrolig spennende å følge med på alt som skulle sjekkes. Magefølelsen min har hele tiden sagt at dette kommervtil å gå helt fint, men Gud å nervøs jeg var rett før vi skulle inn!

 

Vi venter også ei lita jente, skikkelig stas;-)

 

Godt å høre alt har gått fint med deg også, og gratulerer så mye med jenta de også;-)

 

Lykke til fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ultralyd i går, og satt fram noen dager, så terminen er 9 mars:) Vi fikk også vite at det var, mest sannsynlig ei lita jente der...!

Og jeg som var så sikker på at det skulle bli en gutt:) Koselig å endelig få håndfaste bevis i form av opptil flere bilder:) Nå kikker jeg på den lille hver gang jeg ser på mobilen<3 Samme dag kjente jeg også liv for første gang, og det var veldig overraskende og hyggelig<3

 

Kan nesten ikke vente på å bli mamma, for første gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

Jeg er andregangsfødende og kjenner også lite liv Rose, er i uke 20+4, har kjent litt men forventet å kjenne mer tidligere! Men som hos deg ligger morkake foran... Vi får bare vente til de vokser seg store og sparker oss hardt og ruller seg rundt masse :)

Lykke til alle sammen, dette er moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...