Gå til innhold

Til dere som har født før: Slimproppen, hvor lenge før fødsel gikk den?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har hatt blodig slim de to siste dagene. JM mener det er slimproppen. Så nå er jeg så spent. Vet at det kan gå alt fra timer til uker......vil høre andres erfaringer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min gikk ikke. Ikke som jeg merket i hvert fall, man merker vel den? :)

Fødte en uke før tiden og startet med vannavgang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk samme dagen som fødselen startet. Men jeg gikk alt veldig fort.

Slimproppen gikk på ettermiddagen. Riene begynte kl.01, vannet gikk kl.03, barnet ble født kl.05.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk raskt. Håper jeg snart kommer i fødsel for nå har jeg gått de siste to dagene å undret...bli utålmodig av slikt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gangen gikk den i uke 25 eller noe rundt der, så kom den tilbake igjen og datt ut to dager før fødsel. Dette er IKKE ett fødselstegn. Det kan ta mange uker. Den kan somsagt til og med bli laget på nytt igjen inni der. Snodig hvorfor denne slimproppen er så sinsykt hellig for mange.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juliea+gullet07.03.11

tja en 4-5 timer mener jeg å huske... så litt mens murringer, så litt sterkeer så plutselig pressetrang så baby på brystet =)

 

Lykke til! Håper du får en fødsel som meg, kort nesten smertefri og uten revning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10:46

 

Min JM sa at jeg kunne forberede meg på at fødsel kunne skje i løpet av de neste dagene, hun sa også at det kunne gå noen uker. Men dersom det ikke var en indikasjon på fødsel så hadde hun vel heller ikke sagt at jeg burde forberede meg? Hun sjekket modning på meg, og sa at modning er på gang, livmorhalsen er blitt veldig kort også.....1 cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slimproppen min gikk ca 1-2 uker før barnet kom. fødselen startet med vannavgang...proppen så ut som en diger snørrklyse og litt sånn geleaktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...