Gå til innhold

Noen her som ikke oppdaget graviditeten før dere var et par mnd på vei?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har aldri opplevd det selv, har født 4 barn og funnet ut om graviditeten ved første uteblitte mens. Men to venninner av meg har funnet det ut veldig sent. Den ene var 14 uker på vei, den andre 20.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 10uker på vei da vi fant det ut denne gangen. Hadde hatt blødninger når jeg skulle hatt mensen og ingen symptomer på at jeg var gravid, så det var helt tilfeldig at jeg fant det ut da jeg reiste til legen med magesmerter som hadde vart noen uker. Hadde jeg ikke reist til legen så hadde jeg nok gått enda litt lenger før jeg hadde skjønt at noe var på gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var 9 uker å noen dager på vei når jeg fant det ut med hun yngste. Hadde ikke regelmessing mens etter jeg fikk nr. 2 så jeg reagerte ikke før jeg skjelte ut mannen for en filleting, hormonell til tusen og heldigvis fornuftig nok til å ta en test.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg føler meg gravid selv om jeg testet negativt for en mnd siden,

 

Grunnen til at jeg testet meg da var at den menstruasjonen var så rar trudde jeg spontanaborterte ettersom det kom klumper ut og jeg blødde gjennom buksa,

så jeg tok en test for sikkerhets skyld men den var negativ etter jeg opplevde det så slo jeg meg til ro med at jeg ikke er gravid eller no men en uke etterpå begynte jeg å kjenne bevegelser i magen og dunking,magen er øm og det er vondt å ha på stramme bukser og jeg på tisse hele dagen,noen ganger når jeg har kjent bevegelser har jeg dyttet på magen og da begynner det og romstrere nedi magen min og det skremmer vettet av meg,skal kjøpe ny test i dag for jeg holder på å bli sprø av og tenke på det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså.. ikke for å ødelegge noe håp eller noe.. men du skal være ganske så langt på vei for å kjenne bevegelse og romstering i magen.. om du er førstegangs må du minst vært 16 uker... (jeg det er er folk som påstår de kjente det tidligere..men dette er i såfall YTTERST sjelden..og merkelig)

 

Fantomspark er ikke uvanlig om man går rundt å tror man er gravid..

 

Kan godt være du er gravid altså..men tror ikke du kjenner liv nei! =) Og hadde du vært så langt som 16 uker eller mer gravid så hadde testen slått ut for en mnd siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3graviditeter bak meg og en MA så jeg har litt erfaring og jeg planlegger ikke å bli gravid og tenker aldri på det temaet lenger før jeg reagerte på at det beveget seg i magen min da begynte jeg å klø meg ihodet for jeg ønsker ikke flere barn hverdagen er travel nok som det er med 3 barn .

Jeg har jo også hatt symptomer for flere uker siden med en grusom tretthet og kvalme og da tenkte jeg aldri tanken engang.

Det er jo litt spesielt når både jeg og samboer kan kjenne bevegelsene utpå magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en som ikke oppdaget før 3 mnd på vei og en som ikke merket før hun gikk i fødsel.

 

Når det gjelder når 1.gangs kan kjenne liv. Doppleren hoppet på magen pga barnet sbevegelse hos jordmor da jeg var i uke 14.... så det var ikke tvil om at det var liv jeg kjente!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...