Gå til innhold

Imorgen er det 75 dager til 1.januar, 10 uker. Minus 10 kg.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Noen som slenger seg på? Målet mitt er å bli mer fornøyd med meg selv før neste år. - 1 kg i uken (dette fungerer bare for de som i utgangspunktet har et dårlig kosthold og lite mosjon - slik som meg).

 

Skal spise sunt, lite, ofte, mye vann og grønn te, rockering på dagtid, jogging på kveldstid.

 

Motivert noen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 kilo i uken høres urealistisk og svært lite sunt ut. Du vil risikere å gå fort opp igjen når du går tilbake til en mer normal livstil.

Sata på å gå ned 1-2 kg. i måneden med en livsstil du kan leve med for resten av livet. Da holder vekten bedre og du løper en mindre risiko for å gå opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hva jeg snakker om, har klart det før! Og holdt vekten over et år før jeg ble gravid og la på meg 17 kg. Nå skal de 17 kg vekk, men må begynne med 10 kg først, de siste 7 går nok tregere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har klart det før og det funket ikke ettersom du har fått opp i vekt igjen.

Du støtter altså mitt poeng.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1-2 kg i mnd?!! Er du gæren, har da lest mange plasser at det er greit å gå ned 0,5-1kg i uka.

 

Hi, jeg slår meg gjerne med deg, må bare få kjøpt en vekt innen i morgen da :P Har mye å ta av ;)

 

 

-T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du slanke deg fram til 1. januar eller skal du begynne 1. januar?? For jeg har ingen tro på nyttårsforsett, hvorfor utsette det helt til da liksom???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klarer ikke du å lese? Jeg var GRAVID og gikk opp 17 kg, selv om jeg spiste sunt sånn som man skal når man er gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal slanke meg frem til 1.januar, nyttårsforsett er ikke noe for meg heller ;) Det er 75 dager til 1.januar.. 10 uker, så jeg skal altså bruke de 10 ukene på å gå ned 10 kg! Sleng deg på (hvis du trenger det..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HI her, ja sleng deg på 10.17, dette klarer vi :) Det er hvertfall et godt mål, når vi ikke helt opp, så har vi prøvd og garantert oppnådd en sunnere kropp!

 

Kanel, cayennepepper, epleeddik og grønn te skal jeg kjøpe inn imorgen, fungerer for forbrenningen.

 

Ellers må jeg bli flinkere å drikke vann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne være med dere!!!! Skal ned 20 kg tilsammen men 10 kg er et veldig bra utgangspungt for meg. Har selv hatt et elendig kosthold og gått ned en kg i uka de siste ukene. Du lenger opp som ikke har noen tro på det vet ikke hva du snakker om. En normalvektig person vil ikke klare å gå ned såpass mye i uka, men HI presiserer at hun mener de som har noen kg å gå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen hi

Kan ikke du lage en tråd på slankeforumet eller no så det er lettere å finne tilbake til?

Må løpe til jobben nå, så jeg regner med at jeg ikke kommer til å finne deg igjen i kveld ;)

 

 

-T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Hi. For et godt initiativ! Jeg vil veldig gjerne henge meg på. Jeg veier igrunn 20 kg for mye i mine øyne. Er utrolig missfornøyd med meg selv, har rett og slett ikke hatt tid til meg selv og går mye opp i vekt når jeg stresser og småspiser usunn mat. Er kjempe klar for å slutte med de dårlige uvanene og begynne med trening og kostholdsendring.

10 kg ned til 1. januar høres ut som en super start for meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil være med:) passer fint med 10 kg til 1 jan. 12kg er utgangsvekta før graviditeten for snart 3 år siden.

 

Har kutta ut sukker, nå er utfordringen å venne seg til å spise mindre porsjoner til hvert måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt på dette lenge, komt delvis igang, men så slakket av igjen. Men skal prøve å hive meg med dere!

 

Start: 69

Mål: 65

Men de 4 kiloene ligger på magen...

 

Kan vi ikke lage en egen tråd der vi melder inn hvordan det går? Er litt mer forpliktende da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da oppretter jeg denne tråden på slankeforumet hvis det går an å være anonym der!! :)

 

Er dere klare for imorgen?? Frokost er dagens viktigste måltid og setter standarden for resten av dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være anonym, men pyyyyttsannn..

 

Vi skal jo være snille mot hverandre og oppmuntre.

 

Dessuten, hvis vi legger den her på anonym, så risikerer vi at det blir hetsing, ala den gullfiskbollen/skravletråden på "bli gravid" som fikk en egen kommentartråd her på anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vel ingenting om vi ikke kan være anonyme! Dette er for å få en bedre helse, og det er vel noe ALLE kunne tenke seg, uansett vekt? :)

 

Sleng dere på, så motiverer vi hverandre - ikke noe juks, her teller hver eneste sjokoladebit (fra imorgen av!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...