Gå til innhold

Regelmessige kynnere hele natten


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

med ca 10 minutters mellomrom. Men så skjer det ikke noe mer, og ikke er de vonde heller.

Kan jeg regne med å bli gående i mange dager med regelmessige kynnere, før det utvikler seg til rier og fødsel?

Har 6 dager igjen til termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk sånn i en ukes tid, men det lettet fødselen betraktelig.

 

Da riene endelig kom hadde jeg allerede 3 cm åpning og vår helt moden som resultat av alle maseriene/kynnerene, og jeg kom meg helt opp til 5 cm før riene begynte gjøre særlig vondt.

 

Du får trøste deg med at prosessen er i gang, og du modnes antagelig godt av dette. Om du går til jordmor og sier det sliter deg ut kan det hende hun stripper deg litt for å få fortgang..

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det akkurat likt, med 7dager igjen til termin. Siden før helgen, så har jeg max sovet 3 til 4 timer pr natt pga mase rier/kynnere. Men når kl slår 8 og det blir liv i huset, da stoper det helt opp her også ;) ...litt greit, så får jeg meg noen timer søvn når alle de andre har forlatt huset ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :)

 

Får vel bare smøre meg med tålmodighet og være forberedt på enda noen dagers venting..

Men merker at jeg begynner å bli utålmodig, forrige gang fødte jeg 10 dager før, så jeg har allerede vært veldig mentalt klar for fødsel i 4 dager ;)

Får vel utnytte formiddagen og roen til litt soving jeg også.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...