Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #1 Skrevet 18. oktober 2011 med ca 10 minutters mellomrom. Men så skjer det ikke noe mer, og ikke er de vonde heller. Kan jeg regne med å bli gående i mange dager med regelmessige kynnere, før det utvikler seg til rier og fødsel? Har 6 dager igjen til termin.
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg gikk sånn i en ukes tid, men det lettet fødselen betraktelig. Da riene endelig kom hadde jeg allerede 3 cm åpning og vår helt moden som resultat av alle maseriene/kynnerene, og jeg kom meg helt opp til 5 cm før riene begynte gjøre særlig vondt. Du får trøste deg med at prosessen er i gang, og du modnes antagelig godt av dette. Om du går til jordmor og sier det sliter deg ut kan det hende hun stripper deg litt for å få fortgang.. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #3 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg har det akkurat likt, med 7dager igjen til termin. Siden før helgen, så har jeg max sovet 3 til 4 timer pr natt pga mase rier/kynnere. Men når kl slår 8 og det blir liv i huset, da stoper det helt opp her også ...litt greit, så får jeg meg noen timer søvn når alle de andre har forlatt huset
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #4 Skrevet 18. oktober 2011 Takk for svar Får vel bare smøre meg med tålmodighet og være forberedt på enda noen dagers venting.. Men merker at jeg begynner å bli utålmodig, forrige gang fødte jeg 10 dager før, så jeg har allerede vært veldig mentalt klar for fødsel i 4 dager Får vel utnytte formiddagen og roen til litt soving jeg også. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå