Gå til innhold

22 uker på vei- vektoppgang?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

har dere gått mye opp i vekt?

 

har gått opp ca5kg og er 22 uker på vei. syns det er litt mye- ettersom det er i slutten man skal ha størst vektoppgang. redd jeg kommer til å bli kjempe stor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Startet svangerskapet med 68 kilo sitter nå i uke 23 og veier hele 81 kilo. Aner ikke hva jeg skal gjøre for vekta bare øker og øker. Så du har ingenting å være redd for. Jeg er allerede fødeklar i følge folk som har sett meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke størst vektoppgang på slutten for jeg var veldig bevisst på hva jeg dyttet i munnen da.

Du som veier 81 kg i uke 23 kommer nok til å gå kjapt ned igjen også siden du går så fort opp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 kg ca hadde jeg gått opp da. Gikk opp tilsammen 9 kg gjennom hele svangerskapet, bare vann og bebis +++. Gikk ned alt med en gang ungen var ute nesten. Det er ingen fasit på når man går mest opp, men det er mange som legger på seg mest på slutten. Spis sundt og normale mengder, vær så aktiv du klarer. Vannet i kroppen får du ikke gjort stort med uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er i uke 27 og har gått opp 3 kg.... Lite spør du meg!! Syns ikke du skal bekymre deg:-) bedre enn forlite slik som jeg :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige sv.sk. gikk jeg opp hele 23 kg, men de var rast av igjen etter 6 mnd gitt - selv om jeg spiste 2-300 gram sjokkis daglig:) Så slapp av, det går av igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...