Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg og min x avsluttet forholdet på en stygg måte. Han var rett og slett en drittsekk mot meg. Dette er nå 4 år siden. Jeg og ei i hans familie er bestevenner, bortsett fra det henger vi ikke i samme omgangskrets så vi sees så og si aldri (3 ganger i året kanskje)... Min kamerat så at jeg var venn med x`n på facebook, å mente at jeg burde slettet den dusten. Vell som jeg sa til min kamerat at NÅ i dag driter jeg i hva han gjorde, vi kan snakke sammen OM vi møtes men det er det. Det er en venlig tone oss imellom. Hva syntes dere om å ha x`n på facebook? Er det et no no? Eller er det ok? Har dere deres x på face? HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Er singel er det samme hvem du har som venn egentligt. Men er du i et forhold synes jeg man synes xer kan forbli xer og ikke sitte og ha kontakt med dem
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Og du er 16 år eller? Det må du vell avgjøre selv. Vill du ha han der eller ikke? Eller skal kompisen til eksen til faren til onkelen til bestekameraten avgjøre det for deg? Ps vi skjønner at du er HI så du trenger vell strengt tatt ikke å signere med HI.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 hahahahaha å du er en bitter gammel kvinne som får for lite P*** av gubben? HIIIIIIIIIIIIII
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Nei, så eldgammel som hele 20 år. Ikke bitter heller. Får nok av det du nevner og. Skulle ikke tro det hadde noe med saken å gjøre. Nærtagen? Jeg ga deg bare svar på det du spurte om.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg for min del kommer ikke til å ha noe x på vennelisten på fb. Men det er noe jeg velger å gjøre, så hva du velger å gjøre HI, er noe du får avgjøre selv.
novembergutten:) Skrevet 22. oktober 2011 #7 Skrevet 22. oktober 2011 Har ikke exen på fb nei! Slettet alle i ettertid som har eksen min på sin venneliste også, mye vondt!! vil ikke ha felles venner der, for da føler jeg at min fb side ikke er så privat ihh til eksen som jeg har behov for.. Rett og slett for å ha det bra. Det var min situasjon, trenger ikke å gjøre det så "tungvindt" alle altså...Greien min er forøvrig også at jeg vil ikke skvises ut av fb pga denne personen.. Da "vinner" han mer på det.. Har fremdeles mye venninner/familie jeg har kontakt med gjennom fb, og sånn vil jeg fortsette med:)
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #8 Skrevet 22. oktober 2011 Jeg har en X som venn iallfall, om mannen har det aner jeg ikke. En X er en X og det kommer aldri til å skje noe der, men jeg er nysgjerrig på livet hans og han er også en grei kontakt p beholde.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #9 Skrevet 22. oktober 2011 Har et par-tre x-er som venn på FB. Skjønner ikke hvorfor man ikke kan ha det. Er ikke slik at jeg hverken chatter eller ligger med de i dag... Er gift på 6. året... Mannen min har også en x eller to på lista si, har vel egentlig aldri tenkt over det heller... Er vi ikke voksne mennesker da??
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #10 Skrevet 22. oktober 2011 Ja, for meg er det det. Jeg har mine ekser på fb, samt flere av mine tidligere sexpartnere. Ikke for å ha kontakt med de på en seksuell måte, men fordi jeg kan være venn med dem selv om vi har sluttet å ha sex og/eller være i et forhold med de. Jeg hilser jo på dem om jeg treffer de til hverdags. Ser ikke problemet med å ha de der. Ser heller ikke proiblemet med at samboeren min har sine ekser på fb.
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #11 Skrevet 22. oktober 2011 Har et par ekser på fb. Er også et par jeg bevisst har valgt å ikke ha. Gidder ikke å være "venn" med folk jeg ikke liker eller som har behandlet meg dårlig. Mannen har sin eks som venn. Jeg ser ikke noe problem med det..
Anonym bruker Skrevet 22. oktober 2011 #12 Skrevet 22. oktober 2011 Tja, om han egentlig ikke er vennen din er det vel bare å slette? Har x`er jeg har et helt uproblematisk forhold til, og ingenting usagt med som jeg er venner med på facebook - det er helt greit synes jeg. Er tilogmed venn på akkurat f med mannen min sin eldgamle x. De man uproblematisk kunne slått av en prat med uansett er vel greit å være venn med, men de som man rett og slett ikke er venn med heller motsatt er vel greit å slette?
mylittlecat Skrevet 22. oktober 2011 #13 Skrevet 22. oktober 2011 Har flere x-er på face. Gjør ikke noe det, vel? Drittsekker derimot har jeg ikke som venner, x eller ei.
Anonym bruker Skrevet 23. oktober 2011 #15 Skrevet 23. oktober 2011 Har så og si alle mine ekskjærester på facebook. Men det er jo snille gutter stort sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå