Gå til innhold

Hun kommer til å dø:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne har fått kreft, igjen. Hun hadde kreft for ca 5 år siden. Den ble oppdaget, behandlet å alt gikk fint. Nå har de oppdaget en kjempe svults i hodet hennes. Samtidig har de funnet ut at denne svultsen ikke er den eneste, jenta er full av kreft- det er spredning i hele kroppen hennes:(... Legene har sagt at det ikke er annet å gjøre enn å lindre plagene hennes fremover...

Hun har akkuratt fylt 26 år, legene tror ikke hun vil leve ett år til...

Verden er så urettferdig:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ånei...kan ikke tenke meg hvordan det hadde vært å miste min bestevenninne. Så sender deg masse gode og varme tanker og klemmer.

Skrevet

Frysninger og tårer i øynene.... Ja,det er virkelig urettferdig... ord blir så fattige... Sender en klem.

Skrevet

huff! kreft er en forferdelig sykdom! stakkars jente! jeg føler skikkelig med alle dere som er berørt av dette. det beste rådet jeg kan gi deg er å ta godt vare på veninnen din- OG deg selv! vær sterk, du\ dere har en tung tid i fremtiden.

masse gode tanker og varme klemmer!

Skrevet

Mange klemmer sendes til deg. Støtter oppom hva de andre sier her. Ta vare på henne og deg. Livet er ikke rettferdig : (

Skrevet

Uff ja, det er helt forferdelig. Skjønner ikke at det går ann. Hun er så vakker på alle måter, er hjelpsom å vil alle godt.. Til og med nå så smiler hun og takker for all hjelpen hun får. (selvom smilene og tårene går om hverandre). Stakkars stakkars jente.. hun har funnet kjærligheten i en flott mann, fin jobb... Også skjer dette her.. Jeg skal ta vare på tiden fremover med henne, jeg skal ta vare på henne så mye jeg kan.. Den siste tiden blir dyrbar.

det er så rart. hun som alltid har hatt så mye energi, må nå sove om dagen, gå på smertestillende hun blir litt sløv av.. det er så uvirkelig å se henne slik.

uff:(

HI

Skrevet

Så grusomt :( Klemmer til dere begge.

Skrevet

Stakkars jente!!

Kreft er en forferdelig sykdom som ikke "ser" alder.

Hun er nok sikkert takknemlig for dere alle som er rundt henne nå i den harde tiden.

Vet hvordan det er å miste noen man er glad i, jeg mistet min datter i kreft,og hun ble bare 15 år.

Blir så lei meg på dine og hennes vegne som må oppleve dette.

Ta vare på hverandre,

Skrevet

Jeg har ikke ord. Tårene presser på her!!! Kan ikke engang prøve å sette meg i situasjonen dere er i nå! Støtt henne - gjør alt hun ønsker og alt som kan gjøre hennes tid igjen best!!! Ta bilder! Skap minner! Alt dere kan.. det er det første jeg tenker! På hennes gode dager- la henne oppleve det hun vil. Om det er en trilletur ut for å nyte solskinnet, om det er en tur å trille for å snakke med folk. Uansett- bare vær der!!!! Jeg sier nok det som er "obvious" for deg. For hele innlegget ditt lyser godhet! Hun er heldig som har deg der! Hjelp henne med å skape minner og hjelp henne med sine siste minner og opplevelser! Jeg ønsker henne alt det beste og at hennes siste tid blir den beste hun kunne noen gang ha hatt! Jeg gråter for henne - dette er livet på sitt mest brutale- så uforklarelig vondt!!!!! Jeg gråter for dere!!!!! Livet er skjørt - ta vare på øyeblikk! La henne skape øyeblikk- skap minner nå siste tiden! Om det er sykehusbilder, ta dem. Ta bilder av vonde og gode perioder!!! Alt - spør hva hun ønsker!!!!

Ønsker dere all lykke - dette gjør virkelig vondt i hjertet mitt å høre!!!

Skrevet

uff sitter med tårer i øynene her;( så forferdelig urettferdig livet kan være!!!:(

Skrevet

Har opplevd det samme, vennina mi var bare 31. Det som jeg følte var så tragisk at hun var enegget tvilling og hun hadde regelrett skyldfølelse at hun døde fra søsteren (hun var "lederen" i tvillingsforholdet).

Vi støttet henne med alt, oppfylte noen drømmer hun hadde og kunne fremdeles gjøre, f.eks. tur til New York, ordnet palliativ pleie veldig tidlig slik at det ikke var noe stress når det gikk mot slutten. Hun døde i løpet av 9 måneder. Jeg føler med dere, ønsker dere mye kraft i tiden fremover. Støtt henne og omgivelsen så mye du kan, det blir en tung tid.

Skrevet

Uff, jeg blir så trist å lese om andre som har opplevde det samme. Å miste noen så unge, 15 og 31 år.. De har jo hele livet forran seg:( og det samme har jo min venninne. Jeg fikk den tristeste beskjeden i tillegg til dette at hun hadde fått kreft- rett etter at jeg skrev denne tråden. Hun har full spredning som jeg skrev. Men det var vist mye mer alvorlig enn anntatt. Legene har gitt henne 50 % på at hun vil overleve jula (det er jo bare 2mnd til)!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:( jeg hadde kanskje håpet vi hadde hatt ett år til sammen, men prøver viser at 2 av organene hennes er så full av kreft at de kan svikte når som helst i tiden fremover- uten at de får gjort noe med det...

uff:( jeg ser så tydelig på henne at hun blir dårligere. bare for 3 uker siden var hun oppe å gikk, nå bruker hun rullestol mer og mer. sover mer om dagen. Blir lett sliten... smerter..

Jeg tar meg selv i å rive meg selv i håret. jeg har ofte syntes synd på meg selv, for noe jeg nå anser som småting! jeg skal hvertfall sette mer pris på alle rundt meg, alt jeg har og at alt er bra. For verden kan virkelig rase sammen på kort tid- slik det har gjort for min elskede venninne:( , og selvfølgelig for de rundt henne..

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...