Gå til innhold

Mary kay, er det noen som driver med dette og kan fortelle meg litt om det?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har veldig lyst til å ha noe å gjøre da jeg går hjemme i perm. Og elsker sminke og å være sosial. Hvor mye kan man tjene om man er en flink selger, og er det populært blandt folk osv? Gi meg gjerne en del info:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spør du meg så er det overpriset sminke/hudpleie..noe er sikkert bra..men jeg kjøper heller i butikk/tax free..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper det på ebay til slik og ingen ting. Får selger av produkte til å skriver verdien for 30$ på pakken og verdien er fra 400 til 1000 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg!:) (anonym 00:26)

Jeg holder på med Mary Kay og synes at det er kjempegøy!:) Synes det er synd at det er flere som er så negative til det her...

Når man blir hudpleiekonsulent holder man først og fremst hudpleiekurs. Dette holder man for 4-6 personer der de får prøve produktene våre og evt kjøpe dem om de ønsker det. Jeg har aldri dratt fra en kurs uten ett stort smil om munnen, synes det er så gøy når damene er kjempefornøyde og synes at dette er 1 1/2 time med kjempedeilig pleie. Man trenger ikke å kunne så mye om hudpleie og sminke, man blir kurset underveis. Man har mulighet til å dra på møte hver uke og møte andre som holder på med dette og lærer enda mer om Mary Kay og foretaket. Man følger også opp kundene sine og får gjensalg gjennom dette. Om man virkelig ønsker dette, er det veldig gode penger å tjene!:) Når jeg forteller folk at jeg holder på med dette, får jeg bare positive kommentarer om produktene. De har ett veldig godt rykte på seg, og det med rette!:)

Jeg skal ha en liten gutt i mars, men har tenkt å fortsette etter dette for å komme meg litt ut og tjene en ekstra krone. Har også tenkt å satse mer på dette etter permisjonen slik at barnet mitt kan vente med å begynne i bhg før til høsten. Er fullt mulig!:)

 

Kan jeg spørre hvor du bor? Så kan jeg finne ut om det er noen møter i nærheten av deg, der du kan gå og høre enda mer om dette!:)

 

Om du ønsker kan vi snakkes på mail eller tlf om du vil ha enda mer info fra meg!:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh, jeg vet hvordan møtene fåregår osv, og jeg har ei veninne her som driver med det. Tenkte mer på hvor mye man tjener osv. Blir nesten litt skremt da jeg ser hvordan dere konsulenter svarer osv :P sett på andre forum også og dere virker nesten frelst eller noe. Trenger bare en 500 lapp ekstra her og kansje en 1000 lapp der. Og til dere andre over her; det er jo faktisk ikke mye forskjell på pris. Og de 5-10 kr ekstra betaler jeg glatt, ettersom det verken er testet på dyr og det er ingen farlige stoffer i den sminken.

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min er erfaring med Mary Kay er at det er damer som kaller seg for hudpleiekonsulenter som i virkeligheten ikke har peiling på verken hud eller sminke som driver med dette.

 

Det eneste man trenger for å tjene gode penger på det er derimot entusiasme og overtalelsesevne, for dumme kvinner lar seg lure til å kjøpe alt dersom noen innbiler dem at huden blir såååå mye bedre av produktet.

 

Jeg synes produktene er helt OK, men jeg kjøper de ikke da jeg ikke kan fordra konseptet (som egentlig bare er et stort stigespill) og jeg får like gode produkter til en brøkdel av prisen andre steder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får det jo mye billigere på Ebay, så da hadde jeg nok heller valgt å kjøpe det der. Men mange som ikke er helt into Ebay-verden, så da er det jo greit nok, de kjøper nok. Nå har jeg vært på Mary Kay-opplegg en gang, og endte ikke opp med noe, men det var rett og slett fordi produktene ikke var noe for meg. Andre rundt meg kjøpte jo. :)

 

Nesten litt skummelt hvordan konsulentene svarer, ja, blir litt for ville tilstander for meg. Selger seg for alt de kan. Men så synes jeg sånne homeparties generelt er rimelig teit, så jeg kjøper vel aldri noe der, og drar helst ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe,ikke meningen å høres så entusiastisk ut, er ikke mer enn at vi liker det vi holder på med. Og det må en få lov til. Trodde ikke du visste noe om det, derfor jeg forklarte det for deg. Kunne ikke hun venninnen din fortelle deg hva hun tjener? Vi har 50 % fortjeneste på salget vårt. Om hun venninnen din holder på med det, få henne til å vise deg markedsplanen, så ser du hvordan foretaket fungerer. Og den kommentaren om at det er stigespill, er bare tull. Hun vet tydeligvis ikke hva hun snakker om. Så om ønsket ditt er å tjene 500-1000 kr ektra i måneden er det ikke mye som skal til. Holde noen kurs, så er du der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi hun er borte en ukes tid, og skal ikke mase på henne akkurat for tilfellet. Dette var bare noe jeg brå tenkte på rett før jeg skulle legge meg. Jeg syns homeparties er koselige og har ikke bare med produktene og pengene for min del å gjøre, men rett og slett for at jeg syns det er veldig koselig å treffe mennesker. Spesielt da jeg ikke har såå mange venner rundt meg og jeg bare sitter hjemme. Men snakker jeg bare med veninna mi da si og så ordner hun så jeg får begynne, eller hvordan er det ? Og må jeg kjøpe in en startpakke og selge unna for en viss sum på en viss tid eller hvordan er det ??

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med henne når hun er tilbake, så ordner hun det for deg. Hvem som helst som er hudpleiekonsulent kan hjelpe for deg med dette, men regner med at du vil at hun skal gjøre det. Du kjøper da en startpakke ja, men må ikke selge unna for en viss sum på en viss tid. Du bestemmer derfra hva du gjør ut av den, Men i den er alt du trenger for å ha ett hudpleiekurs.

Jeg startet selv også med litt av de samme grunnene som deg. Jeg hadde flyttet til en ny plass og kjente ikke så mange. Så det er en flott mulighet for å komme seg ut for å treffe mennesker. Samtidig som du tjener en ekstra krone og får selv bruke kjempegode produkter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men, altså du sier hudpleiekurs ? Mener du homepartie da ? For man har jo ingen utdannelse eller noe da man starter med dette? Er ikke det litt feil å kurse i noe man ikke vet noe om ? Får man noe kurs da man begynner med dette da eller? Hmm.

 

Hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på et slikt party for 1 år siden. Og "konsulenten" gir seg ikke på tørre møkka. Kjøpte det settet med sminkebørster, og etter det er det ikke fred å få. Jeg måtte blokke henne fra e-mailen, hun sender sms i huet og ræva, inviterer meg på alt mulig, fikk t.o.m julekort. Hun gjør ALT for å overtale meg til å begynne som selger. Selv etter jeg prøvde en slags krem og fikk en hudreaksjon ala elveblest.. hehe.. Hun skjønte tydeligvis ikke at jeg ikke kan gå god for noe jeg ikke kan bruke selv engang.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man sier kurs fordi man kurser gjestene i hvordan man tar vare på huden sin,samtidig som man får prøve produktene på huden sin. Man går på mandagsmøter for å kurses selv i dette, og lære mest mulig om dette. Så begynner du med kurs når du føler deg trygg på dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd å høre om slike tilfeller. Det skal ikke være slik. Du får si ifra til henne at du ikke er interessert og at du ikke ønsker noe kontakt så håper jeg at hun respekter ønsket ditt. Klart du må gå god for noe, om du skal selge det. Sier seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er overprisede produkter som du får kjøpt til en latterlig lav pris på en nettside. er litt tid siden jeg handlet fra denne siden, så husker ikke adressen akkurat nå. var noe med pink....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...