Gå til innhold

Hvorfor er dere våken ennå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er våken fordi jeg kom hjem fra jobben for 2 timer siden, og har lite lyst til å legge meg med engang. Liker å være oppe litt før jeg går og legger meg, selv om jeg skal litt tidlig op i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skal begynne i ny jobb, gruer meg litt så, hehe ..

Skrevet

Jeg er våken fordi jeg er alene hjemme og ikke liker å legge meg da. Blir litt husredd hehe...men må tidlig opp imorgen, så jeg skal straks lure meg i seng. Ja og så er jeg litt opptatt med den svigerstråden, tror jeg snart skal legge den død, kjenner jeg blir bare mer opprørt over det, blir sittende å forsvare meg selv når jeg egentlig var lei meg nok i utgangspunktet.

Skrevet

Nyter stillheten og friheten i at både mann og baby sover:)

Selv om jeg egentlig er veldig trøtt og vet at stjerna våkner om altfor få timer....

Skrevet

Jeg er også alene hjemme og er litt husredd, selv om jeg bor i leilighet. Det er konsekvensen for å like skrekkfilmer og i tillegg har en rik fantasi (hvis man kan si det slik).

Skrevet

Jeg er B menneske og kan sove så lenge jeg vil i morra.

Skrevet

Vi bor i leilighet vi også, men det er bare så tungvint å si leilighetsredd :-p

Skrevet

Leilighetsredd, hahah. Kjempe bra :D

Skrevet

I'm a little bit of both. Litt husredd og B-menneske. Sover sjelden tidlig og er litt mørkredd om natten :P

Skrevet

Fordi jeg ikke gidder flytte meg fra sofaen til sengen... Er egentlig dritsliten....

Skrevet

fri i morgen og deilig og nyte stillhet og ro i huset.

Skrevet

Har seinvakt i mårra, og har snudd døgnet litt ila helga. Har ingen barn og samboern er "på sjøen", å ha fri i dag hjalp heller ikke på døgnrytmen ;) Men liker å sitte lenge oppe!

Skrevet

Jeg pleier som oftest å være våken på denne tiden, legger meg vanligvis rundt 1.

Skrevet

Jeg er våken fordi jeg ser på miss marple på nrk1. Er egentlig kjempe trøtt, men skal ikke stå opp før kl. 8 i morgen tidlig, så drøyer den litt til. Er alene hjemme, fordi guttungen er hos pappan sin, og da liker je gå være oppe litt sent.

Skrevet

Jeg har snudd døgnet etter høstferien, så klare ikke helt å legge meg ennå. Begynner å føle meg litt trøtt og er egentlig klar for sengen, men skal bare drøye den litt til. Har senvakt i morgen, så da kan jeg sove litt lenger.

Skrevet

Venter på at en smaløyd baby skal gi etter for hvor trøtt han egentlig er.

Skrevet

skulle legge meg men så begynte cold case og det var jo litt spennde, så tenkte og se det ferdig før jeg rusler i seng ;)

Skrevet

7dager til termin, sliter med å sove, så nå sover jeg litt til alle døgnets tider ;)

Skrevet

Fordi jeg irriterer meg så utrolig over noe som har skjedd idag, så jeg sto opp, har spist en yoghurt og skal prøve å tenke på noe annet så jeg får zzzZz

Skrevet

Fordi jeg har tidenes panikkanfall, og har vært generelt crappy i formen idag. Øresus har jeg også fått. Fuck.

Skrevet

er jeg den eneste som er på nattevakt? :)

Ble ringt opp kl 11 idag, hadde overskudd så sa ja til jobben. Sitter nå her og observerer det jeg skal observere. Kjenner på strekking nederst i magen, kjempe herlig :)

Skrevet

Er også på nattavakt. Jeeesp :-)

Synd det er så roligt her på DIB skjer ikke noe nå. Men alle sover vel.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...