snart3-4-5barnsmor.87 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 hjelpes, er virkelig en prøvelse om dagen, trassen er på toppp null tvil om de. blir drama for bitte små ting. kjenner man blir små frustrert når kl nærmer seg 24, og han ennå holder på blæh men tenker de er nok bare nå, en overgang... selvom han er super trøtt, nekter han sove. men nå skal jeg slite han ut¨, så håper jeg de detter inn i rutiner fort. begynne å gå tur hver dag, der han må gå selv og broren sover i vogna. går bare i bhg 2 dager i uka så vi må aktivisere xtra hjemme. barsel var over torsdag, så nå er de fult kjør nå er hvertfall livet komplett <3 bare rutiner i gjenn, så blir vi alle glade hehe... tømmer hele hode mitt ser jeg, jaja mulig noen har de likt
Lemonia Skrevet 18. oktober 2011 #2 Skrevet 18. oktober 2011 Trassalderen er en skikkelig prøvelse ja. Jeg overraskes til stadighet over hvilket spenn av følelser jeg kan ha på kort tid. Det ene øyeblikket er han den skjønne nydelige gutten til mamma og neste øyeblikk kunne jeg solgt ham billig på Finn. Min er snart 3 og jeg ser ikke helt lyset i enden av tunnellen ennå. Noen ganger er det hardt å være konsekvent når man har holdt på i et år på samme måten. Jeg skjønner jo at dette er begynnelsen på løsrivelsen fra oss og at det faktisk hadde vært noe galt og unormalt om han ikke trasset, men jeg liker ikke de kveldene hvor jeg synker sammen i sofaen etter leggetid og tenker at det har vært en skikkelig sur dag med mye kjefting. Det er en rar alder fordi den både er så spennende i forhold til utvikling, og de er så morsomme og har finurlige betraktninger over ting, mens de samtidig kan bli illsinte som små lemen og virkelig slå seg totalt vrang. Det er slitsomt, men det sies at det går over. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå