Gå til innhold

Nøstebarnklær verdt prisen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo ikke akkurat billig å handle der...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nøstebarnklær verdt prisen?

Nei

Skrevet

hmm...flere som har erfaring med disse klærne?

Skrevet

Noen som har prøvd skinntøflene de selger?

Skrevet

Ullribbuksene er. Bodyene og trøyene er ikke. Resten blir en smakssak.

Skrevet

Nei, det tviler jeg på.

Nøstebarn er "mote". Et merke på lik linje som Reima, Troll, Ecco, Viking osv. Og andre merker som "må" til for at man skal tro man er en god forelder.

Her i huset har det ikke vært så mye som en tråd fra Nøstebarn innom dørene.

Og så vidt jeg kan se har ikke mine barn lidd noen nød. De bruker ull ja, men har det helt sikker like så bra i andre merker som i Nøstebarn.

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Jeg har et par plagg derfra og jeg unngår å bruke de da de blir stygge av å vaskes på vanlig ullprogram, må jo nesten ha velsigna vann fra Mekka for å vaske de, jo!

De har mye fint da, men synes mye annet ull er like bra:)

Skrevet

Nei, de er dessverre ikke det. Men veldig mye fint.

Får like god ull billigere mange plasser.

En ting som kanskje er verdt pengene er pysjamasene i ull-frotte derfra. Ordentlig god vinter-pysjamas, hvis du bor i kalde strøk eller i et kaldt hus.

Skrevet

Klærne er dyre, ikke særlig pene og de tåler jo ikke vask! De reklamerer med at en bare trenger lufte dem og vaske med mnd mellomrom. ÆSJ!! Ekkelt.

Nei, en får jo ull som tåler 60 grader og trommerl og som er billigere, og finere så da er det jo ikke mye å lure på?

Skrevet

Ja, pysjamasen luer og ulldressen er verdt pengene.

Skrevet

Synes klærne derfra er noe dritt. Altfor dyrt og skikkelig dårlig kvalitet. Ikke tåler de vask heller.

Det er da mye bedre å kjøpe Janus, Safa osv.

Skrevet

Det er med god kvalitet på tøy som med alt mulig annet; det må behandles riktig og gjør man det holder det en evighet.

Vi har arvet tøy som min niese brukte for fem år siden og det er fortsatt i like god kvalitet.

Det er dyrt, men man trenger ikke så mange plagg - jeg vil langt heller ha noen få, men dyre og gode plagg enn en masse billig tøy med rare stoffer. Tøyet er fantastisk mot sart babyhud og at det ikke tåler ullprogram er i mitt hode et kvalitetstegn når det gjelder ull. Men jeg vasker heller ikke mine gode kjøkkenkniver eller gryter i oppvaskmaskinen....

Hver sin smak, men jeg anbefaler det til alle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...