ninini Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 peter jøbak og sissel kyrkjebø med gå inte forbi... får gåsehud av den sangen jeg
trebarnsmamma84 Skrevet 21. oktober 2011 #3 Skrevet 21. oktober 2011 eg høyrer på carola med himlen i min famn eg.... nydeleg men gå inte forbi er nydeleg og
❤snupp(e)❤ Skrevet 21. oktober 2011 #4 Skrevet 21. oktober 2011 Åh, jeg gleder meg såå til 1.desember Julebarne-tv og julekos Fikk skikkelig julestemning av å høre på "gå inte forbi"
Mamma i vinden Skrevet 23. oktober 2011 #5 Skrevet 23. oktober 2011 I fjor hadde jeg helt dilla på jul'kortet av, hold dere fast, DDE. Hihi..rølpebandet fra trøndelag, men den teksten er bare så koselig! Kan anbefales som noe litt annet enn sukkersøte stemmer. :-) Foreløpig holder jeg meg langt borte fra julesanger. Vil ikke ødelegge julestemningen med å begynne i oktober.
ninini Skrevet 23. oktober 2011 Forfatter #6 Skrevet 23. oktober 2011 ikke begynnt enda jeg heller, men gleder meg i år skal det pyntes til jul 1 desember... men treet pynter vi bittelille juleaften
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå