Gå til innhold

Noen som har lest isfolket, heksemesteren og lysets rike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet egentlig ikke hvorfor jeg spør.. men jeg elsker disse seriene til Margit Sandemo! Straks skal jeg legge meg godt under dyna med ei bok fra lysets rike :) Snadder!

Jeg har nettopp startet på den serien, og føler liksom ikke at det "tar av" helt enda...Klarer liksom fint å legge den vekk for å sove... men da jeg leste de andre to seriene klarte jeg ikke legge bøkene fra meg.

Noen som har lest alle 3? Hvilken serie syntes du var best :) ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har nok bare blitt noen år eldre ;)

Har lest alle tre seriene jeg også, men føler i grunn jeg har vokst fra dem etterhvert.. Gikk vel på ungdomsskolen da jeg leste isfolket, også leste jeg de andre da de kom ut.

Skrevet

Jeg har lest Sagaen om isfolket mange ganger, og de to neste seriene har jeg vel skummet igjennom.

Idag har jeg forkastet Margit Sandemos bøker siden jeg begynte å se på dem som ukristelige og okkulte.

De to siste seriene er merkbart dårligere skrivemessig sett, enn Sagaen om Isfolket.

Gjest Husfrua
Skrevet

Jeg elsker alle seriene,men da aller helst Isfolket og Heksemesteren.Har lest de utallige ganger.Synes kanskje "språket" i Lysets rike er litt barnslig til tider. Men når du har kommet litt lenger ut i serien så klarer i allefall ikke jeg å legge de fra meg:)Leser den selv om dagen;)men venter nå på neste bok i salg,da jeg har rotet bort de gamle bøkene..hehe

Skrevet

Har lest isfolket og heksemesteren. Synest begge var bra, men at isfolket kanskje ble litt langtekkelig

Skrevet

å ja, det har jeg. Det er vel isfolket jeg husker best, og dermed kanskje den som var best?

Skrevet

Jeg elsket "Sagaen om isfolket" og "Heksemesteren".

Likte "Sagnet om lysets rike", men elsket den ikke.

Skrevet

Sagaen om isfolket leste jeg i begynnelsen av ungdomskolen, etter anbefalning av min kusine. Så leste jeg heksemesteren like etter og lysets rike.

Isfolket er den jeg liker mest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...