Gå til innhold

Lettvint slankekur som virker...?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet vel egentlig svaret, men jeg skulle så gjerne gått ned 6-7 kg. For det meste magefett. Også er jeg jo fryktelig lat :) Og spesielt siden jeg ikke er bælfeit så sliter jeg med motivasjonen, kan alltids utsette diettstart til neste mandag liksom :)

 

Er det noen som har prøvd noe som faktisk funker? Hvis jeg får gått ned noen kilo tror jeg at jeg lettere kan holde meg der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

slutt å spise, da vil du gå ned raskt...

 

Men seriøst, det finnes ingen "lettvint løsning" på dette, når skal damer skjønne det?! Det handler om total inntak av kallorier vs total forbruk av kallorier. Joda, herbalife og nutrilett funker drit bra... du får i deg 1500kallorier om dagen, normalt inntak/forbruk er 2500, og går raskt ned. Kroppen din venner seg til 1500 inntaket og senker forbrenningen deretter etter en stund. Så starter du å spise normalt igjen, 2500kallorier (helst ikke mer), med en forbrenning på 1500... ja, du kan jo selv regne ut hvordan det går ;)

 

Du kan like greit la være å spise et par ukers tid og bestille deg adrenalin slankepiller på nettet (da får du hjerterytmeforstyrrelser og infarkt slik at kroppen har enda mer å jobbe med.. ;) )

 

Nei, spis sunt, 2000-2500kallorier daglig, med frukt,grønt, proteiner og sundt fett og TREN! Vær i fysisk aktivitet. 30min daglig vil gjøre underverker! En gåtur ute, svømmetur i hallen eller alenetid på treningsenter... Beklager, men det er det som funker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som du sier, det finnes ingen snarveier;-) Spise mindre og bevege seg mer!

 

Jeg var som deg - ikke tykk, men hadde rundt 7 "kosmetiske" kg jeg gjerne ville bli kvitt. I tillegg så jeg at vekta bare fortsatte å øke, så til slutt måtte jeg bare bestemme meg for å ta grep før det virkelig ble ille! Begynte etter sommerferien, og meldte meg inn i VGs vektklubb - anbefales på det sterkeste! Der fikk jeg oversikt over hvor mye jeg skulle ha i meg hver dag, og kunne føre kaloridagbok. Veldig oversiktlig - og det virket som bare det! Mindre enn 8 uker senere var kiloene borte, og jeg har klart å få bukt med det evige søtsuget!

 

Det var uvant å gå over til mindre porsjoner (og å stort sett kutte ut sjokoladen), og var litt sulten de første to ukene, men etter det...:-) Overrasket hvor enkelt det faktisk er (for meg, iallefall) å gå ned i vekt! Har aldri slanket meg før, og alltid trodd at det skulle være et slit, noe det faktisk ikke har vært.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...