Gå til innhold

Når bruker babyen str 90?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Shoppet med minis farmor og hun kjøpte en ulldress til mini. det var veldig snillt. hun bruker nå str 74 og jeg sa det er bra med litt stor så str 80 kanskje, men hun ville ha noe hun kunne vokse i og kjøpte 90.Den ser veldig stror ut. Men hun er så snill som kjøper så jeg klager ikke. Bare lurer når den egentlig er tiltenkt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen str 90, da blir det 92 - 2 år!

Skrevet

Min blir 3 i Januar, hun bruker 90:)

Skrevet

Ha,ha,ha.......jeg driver barne butikk, og de gammle skal alltid overdrive. Str 90, da vil hun være rundt 2 år ;) så klart str kan variere ifra butikk til butikk, merke til merke, men

Om du ikke får byttet den, så passer den iallefall om 1år eller 2år ;)

Skrevet

Hahahha såpass ja.. nå er hun 7 mnd så noe å vokse i da ;) hehe moro!

Skrevet

1,5 år var gutten her når han bruke str 86 og 92 mener jeg.

Skrevet

Ikke verre enn at du tørketromler den bittelitt. Men ikke mye så den blir for liten. Pass på og ta det gradvis. :)

Skrevet

Jenta mi ble 3 år i august og bruker 92

Skrevet

Som mange andre sier er det ca 1,5-2 år. Men ulldress kan du sikkert begynne å bruke mye tidligere. Hele ser ganske mye større ut enn om den hadde vært 2-delt. Ha sokker utenpå og brett opp ermene, så får du brukt den masse:)

Skrevet

Gutten vår er 16 mnd og bruker str 90 nå. Han er stor for alderen da.

Skrevet

Min jente er to år og bruker str 80...

Skrevet

Min er 6,5 mnd og bruker allerede str80 på body(er like lang omtrent som en på 1 år;) Men merker det er forskjell på str i de forskjellige butikkene. Noen ganger bruker hun 74;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...