Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 hvilket produkt er best? trenger å presse magen min HELT sammen pga en kjole....men syntes small i en type var for stort:S ble ikke fornøyd...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 De strømpebuksene på lindex som er høye i livet, de er så høye at de går under puppene og vil dermed ikke rulle seg ned. pakken er helt svart. De er doble i hold-in partiet og funker som bare det =)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg bruker Spanx. Veldig bra. Ellers har jeg hørt Trinni og Susanna? er bra..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Liker IKKE Lindex sine høye, men dette er fordi jeg har et fettparti under puppene, som gjør at den ruller ned
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Du må gå ned ett par str fra hva du tror du bruker . Bogerud har bra utvalg.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 har hørt om spanx, men hvor får man kjøpt dem?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå