Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Kan jeg be NAV om utskrift av alle dokumenter som er sendt, opplest og vedtatt i en bidragssak?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Ja, du har fullt partsinnsyn i saken din:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 ja, du har innsynsrett i alt vedrørende egen sak.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Ja, det vet jeg. Men kan jeg få en faktisk utskrift? Eller må jeg ned på kontoret og lese det der? Og kan jeg sende en mail og be om å få det? Eller mååå jeg ringe? (jeg er en ekstremt hyggelig person til vanlig, men nav gjør meg sint og sur, og jeg har problemer med nattesøvnen etter at jeg har pratet med de, faktisk)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 du kan be om å få en kopi/utskrift av alt som ligger i saken din. Send en mail til ditt lokalkontor, de kan kun sende til folkeregistrert adresse for å være sikker på at det faktisk er rett person som får det.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Ah, okey Da gjør jeg det. Helt i orden, det er der jeg bor ;o) Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå