Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Skal til skottland om et par uker, mannen skal på jobbtur, og jeg skal reise nedover i helgen.. men hva er lurt å få med seg når det gjelder shopping?? Er vel pund det går i der, og den ligger vel ganske greit til nå, så kan vel få gjort litt bra shopping?? tips??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Ull? Loch ness monster? Sekkepipe? Skjørt til mannnen? hehe Nei jeg aner ikke, men det er det jeg forbinder med landet.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Kjøpte en kilt til sønnen min + en bamse som laget sekkepipe lyd, men annet typisk skottsk så jeg ikke, bare noe shot glass o.l da
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Det er pund det går i ja =) for å shoppe bør du dra til en av storbyene.. glasgow eller edinburgh =) whisky, kilt, sekkepipe, shotglass, sauer, loch ness monster.. er vel det jeg husker fra den turen =)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Mener barneklær og leker er billig der i allefall, samboeren min bruker å handle mye billig klær til meg og ungene når han er der (jeg kan bruke str 14 år på det meste av klær).
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Kjøper ikke en dritt der, bare drikker øl og koser seg. Herlig land:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg kom hjem med flere kilter, både til meg og min mann. (han ønsket seg det selv) Kjøpte votter og luer i ull. Super gode som både meg og ungene bruker masse. Fant masse undertøy også, mye billigere der enn her. Og endel større utvalg.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Hunter støvler stonz sko til baby det meste av baby/barne stuff er mye billigere der god tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå