Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Nei, det er ikke det som er det viktigste, men jeg ser i hvert fall mange fordeler ved det!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Det har ingenting å si for meg så lenge den ansatte er flink med barn. I mine sønners bhg har de ei dame som har 2 barn som alltid sitter på rumpa og er usedvanlig treeeeeg. Mulig hun fikser jobben sin sittende, men jeg tviler. En annen ansatt er ei jente på 18 år som er blid, aktiv, hjelpsom og empatisk - hun har ingen barn. Du skjønner sikkert hvem av de jeg foretrekker. :-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Har absolutt ingen betydning for min del. Synes både de uten barn og de med egne barn er flinke i barnehagen til mine barn. Synes faktisk assistenten som er ca. 30 år uten barn er den som er flinkest og mest forståelsesfull.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 absolutt ingen betydning!! Det er personlige egenskaper som er viktigst og de får man ikke automatisk ved å ha egne barn.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Nei - langt i fra. Det har lite med saken å gjøre så lenge man er ydmyk nok. En i barnehagen til sønnen min skryter på seg at hun har 4 barn og har masse erfaring og kan så masse om det ene og det andre. Bruker det i enhver anledning og trekker det frem for å rakke ned på en som ikke har barn. Helt latterlig. Viser bare sin egen usikkerhet. Poenget er at min gutt (og vi voksne) fortrekker den uten barn.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 I vår barnehage så liker jeg best de yngre uten barn og studentene som jobber der best. Men det har med personligheten deres å gjøre. De er så søte og gode:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå