Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Bare sex, det er flere år siden vi var sammen. Jeg vet han ikke sier nei, er det dumt å forføre ham bare for en heftig natt? Noen med erfaring?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Samantha says sex with an ex is NEVER a good idea.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Tja... Jeg har en fin erfaring og en dårlig erfaring. Med han ene ble det følelser og endte opp med å bli VELDIG såret. På en annen side så er det en blanding av kjent og ukjent som er veldig sexy da, om man klarer å distansere seg. (For meg er sex noe jeg forbinder veldig med kjærlighet, så blir vanskelig for meg)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Hmm... nei jeg tror ikke følelser blir noe problem, vi er gift begge to.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Herregud, det kunne du kanskje tatt med i hovedinnlegget. Selvfølgelig skal du IKKE forføre ham da!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 tja, jeg og eksen fikk kontakt igjen, vi skulle på hyttetur... dagen etter var han i et forhold ;p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå