Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Vi skal kjøpe oss noe større. Har ikke råd til enebolig i Trondheim. Jeg mener at Orkanger er i vekst og at det vil lønne seg å kjøpe bolig der, har sett meg ut et hus som ligger på 2 mill, det samme et rekkehus på kattem koster. Mannen er litt i tvil, vil være 25 minutters reisevei med bil til jobben hans. Og han mener barna trives så godt her på kattem, vi liker skolen og barnehagene her. Dere som bor i Orkanger, trives dere? Hvordan er fritidstilbudet for barn? Har dere åpen barnehage?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Har ikke bodd på noen av plassene.. Men hadde jeg ikke hatt tilknytning til andre siden (hommelvik osv) så hadde jeg valgt orkanger! Ville aldri bodd på Kattem pga miljø/skole... Mottaksskole.. jeg har selv jobbet der og ville ikke hatt mine barn der...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 hei! Hva med buvika/børsa? Vi bor i buvika,å stortrives der. Har en datter på 2 og er gravid igjen. Fine bhg,godt miljø osv. Samboeren min jobber i tr.heim og tar buss,20 min en vei orkanger er fint det også,men blir ganske mange bommer en vei til tr.heim
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for svar, føler oss mer hjemme på denne siden av byen. Drømmen hadde vært å kjøpt i sjetnemarka, men da har vi ikke råd å kjøpe med det første. Og vi trenger større NÅ Fire barn er for mange i en leilighet her på kattem. Og veldig tungvindt. Vi liker skolen veldig, eneste minuset er at det er for mange barn og veldig gjennomtrekk. HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 hey...!! Buviking her også Har ei datter på 5 mnd
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 hihi;) så bra vi e fler buvikinga her!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg trodde inntil nå at jeg var den eneste Født og oppvokst her, da... du - innflytter?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 født og bodde her mine første fem år til foreldrene mine ble skilt.så flyttet jeg tilbake da jeg var 18, leier her idag,men skal kjøpe hus så fort vi finner ett her i buvika.så er Halvt innflytter er nå 22:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 så fint at du er tilbake, da Jeg er 31
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Husk at det blir fort dyrt å bo på orkanger dersom dere jobber i byen! Det er bombei utover dit, så å skulle kjøre tur/retur hver dag blir mange penger!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå