Gå til innhold

der som er sykm...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

åssen takler dere det??

 

jeg for min del er nå 50 prosent sykm, sliter litt med å akseptere det og gi fra meg ansvaret på jobb og slappe helt av... skulle gjerne fått gjort alt det jeg til vanlig greier, men lar seg jo ikke gjøre på halvparten av tiden :( hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takler det ganske greit jeg!Jeg er også 50% sm.

Er en grunn til at jeg er sykemeldt,og fokuset mitt er på å bli frisk så raskt som mulig.Sjefen min er forståelsesfull,er glad for at jeg jobber,men forstår også at jeg ikke kan holde på i samme tempo som til vanlig.Har fått beskjed om at jeg kan legge opp dagene på den måten som er best for meg.

For meg er det også viktig at jeg kan fungere når jeg er hjemme med barna,og ikke sliter meg helt ut på jobb.Sjefen min har heldigvis samme syn,og det er jeg meget takknemlig for.Familie og helse først,så kommer jobben.

Jeg var først 100% sm en periode,og da jeg så smått ble litt bedre gikk jeg rett på full jobb igjen,selv om legen frarådet meg det...Gikk på en smell og innså at 50% var det beste,selv om jeg også gjerne vil være like effektiv som jeg til vanlig er...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...