Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Skjedd et par ganger nå at mannen min har tatt barnet ( 6år ) være oppe og se på tv eller tulle Etter at jeg har lagt han og gitt klar beskjed om at nå er det natta. Hvor sure hadde dere blitt da?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Ikke tatt men latt;) Altså han lar han få lov til å stå opp igjen,,, Hi
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Hadde blitt litt irritert, men ikke sur.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Blir jo bare glad om dere synes jeg overdriver reaksjonen litt;) Gidder ikke krangle,,,, men ja sur og irritert er nesten det samme for meg i denne situasjonen tror jeg;)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg hadde blitt steik forbanna jeg. Hvilke signaler sender d til ungen da? Han må jo bli helt forvirret..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Det er ikke lov! Hadde blitt gallesur...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg hadde blitt ganske sur da ja...Da gir han jo uttrykk for at det er greit å ignorere dine avgjørelser....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Ja, det har skjedd 2 ganger på 2 uker og forrige gang ble jeg forbanna,,,,,,,,, og tok det med han Denne gangen sneik gutten seg ned i stua og begynte å prate med pappa også snakket de litt om de bilden som ble vist på tv. Sende en tekst til pappa og skrev tydelig situasjonen hvor han da med en gang la gutten. Gikk opp og sa med rolig stemme, du, nå lager vi en avtalt, slik at vi hjelper hverandre med leggingen og at senest kl 8 skal det være stille på rommet. Han så på meg og var helt enig og forsto situasjonen. Puh fortsatt litt irritert men skal la det gå med det, så lenge det er siste gang;) Respect women:) Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå