Gå til innhold

Noen som opplever dette 10-14 dager før mens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo, jeg tenkte det jeg også.. Men bruker p-piller.. Og engang her inne var det flere som sa at man ikke merker noe til denne eggløsninga når man går på piller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg får nesten menslignende smerter rundt 14 dager før den egentlig kommer.

Stikninger i eggstokker, vondt i magen/ryggen, like ømme pupper som jeg hadde da jeg var gravid og hadde melkespreng, mye utflod, og hodepine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner ikke til denne pillen, men tror det er noen piller som gir eggløsning som normalt, men at de hindrer at egget kan feste seg, og noen piller som stopper eggløsning helt.

 

Kan hende jeg tar feil altså, men mener jeg har lest det et sted.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du går på minipille får du eggløsning som vanlig, men egget klarer ikke feste seg i livmoren.

 

P-pillen er sikrere fordi den både stopper eggløsning og hindrer et egg i å feste seg, dobbel beskyttelse.

 

Om du får eggløsning på p-pillene dine har kroppen din funnet en måte å tilpasse seg hormonmengden i pillene på og lager en eggløsning på tross av dem. Da er ikke pillene sikre for deg lenger og du bør bytte merke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi. Jeg har jo alltid hatt litt slim og vondt i magen, men p-pillene har virket hittil? :s men så hørte jeg at det ikke er vanlig, og nå er det første gang på lenge jeg har hatt vondt i magen og slim 10-14 dager før mens...

 

Kan altså være gravid? :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...