Gå til innhold

Noen som går på/har gått på roede kurs her?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det hjalp stort, Grete Roede har gjort om opplegget sitt, og nå er det så mye mat man skal spise at jeg synes det er rart at noen går ned på det i det hele tatt. Jeg gikk i 4 mnd og gikk ned 2,5 kg. Hadde 30 kg overvekt, og fulgte opplegget til punkt og prikke.

 

Etter kurset har jeg rast ned fordi jeg kutta ut mer mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk på kurs ja. Husker ikke hva det spesielt hette, men "ned i vekt 1! eller noe. Fikk i meg mye mer mat enn jeg trodde jeg skulle ha og var aldri sulten.Grei balanse mellom proteiner, karbohydrater og fett. Gikk ned noen kilo ja som var målet mitt.

Syns det var greit med gruppemøter,inspirerende- så er man ikke alene.

Har tatt vare på kursbøkene - noen supre oppskrifter der!

Hiv deg på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk at Grete Roede er basert på riktig mat OG fysisk aktivitet. Uten aktivitet kan du ikke regne med å gå ned mye hver uke. Dessuten er det ikke slanking, men fokus på livstilsendring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk kurs for 3 år siden og gikk ned 10 kg. Var et vanlig ned i vekt kurs.

Likte kurset kjempegodt og lærte utrolig mye. Det viktigste for meg i valg av kurs, var at dette var noe jeg skulle kunne leve med og at hele familien skulle kunne leve med kostholdet. Maten som er Nei-mat i grete roede er mat som jeg gjerne kan stå inne for at er nei-mat. I forhold til kostholdet jeg hadde på det tidspunktet så måtte det bare mindre endringer til, det gikk mest i størrelse på porsjon og hvor ofte jeg måtte spise. I tillegg fikk jeg et push på treningsfronten.

 

Etter svangerskapet blir jeg nok å melde meg på et nytt GR-kurs for å få tilbake de gode vanene og få etablert gode rutiner på mat og trening (og ja, jeg trenger noen til å holde meg i ørene - har funnet ut at jeg sliter med å klare det selv...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...