Gå til innhold

Holtlien tabber seg ut igjen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lano ungen opp igjen, mas om stemmer på blogg og FB, hun som sto hardnakket på at hun ikke jobbet som modell mer for en stund siden... Huff. Får tro noen av de jentene som faktisk er trent vinner.

laguna.blogg.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet

For en nydelig gutt hun har! Dumme hi. Jeg holdt på å rapportere deg, men gikk heller inn og stemte på henne i konkurransen. En så lekker kropp kommer ikke av seg selv, og hun fortjener en påskjønnelse for å ha overskudd i hverdagen til å trene. Det tar tross alt litt tid og krefter å ha en gutt med down syndrom og diabetes. Jeg synes hun er imponerende!

Skrevet

Hi her, rapportere meg ja, for hva?

Har jeg sagt noe stygt?

Er ikke anonymforumet til for og blåse ut anonymt, og uten og angripe noen på en stygg måte...

Skrevet

Det er ikke lov å henge ut bloggere her. Eller henge ut andre ved bruk av navn. Du gjør begge deler ved å linke til blogg og oppgi navn. Oppmuntre til videre drittslenging gjør du også. Ved nermere ettertanke velger jeg å rapportere også. Håper du får en advarsel.

Skrevet

Bloggere gjør seg til offentlige personer, er ikke verre og si at man håper noen andre vinner over hun, enn å diskutere hvem man ikke syns skal vinne skal vi danse. Ungd mødre blir jo diskutert med navn her hele tiden!

Skrevet

Tosk, HI.

Kjenner du henne? Om du gjør det så håper jeg hun finner ut av hvem du er. Og ja, jeg stemmer på henne :)

Skrevet

Igjen?? Hva annet har ho tabba seg ut med mener du?

Har forresten rapportert innlegget ditt hi. Grow up.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...