Gå til innhold

sønnen min har så liten tiss!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den er max 1,5 cm lang, har aldri sett noen andre med så liten tiss... Er det vanlig eller bør jeg bekymre meg? Forhuden er også veldig trang, vet ikke om det kan ha noe å si... Han er 7,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste gutter får helt normal størrelse i puberteten. Har du nevnt det på helsekontroller?

Skrevet

ikke siden 4-års kontrollen tror jeg. Da sa de det var helt normalt, men jeg kan ikke se at den har vokst noe særlig...Jeg vil jo ikke at han skal føle at den er liten selv, det er mine "komplekser", ønsker ikke å gi det til han ;-)

Skrevet

ååå herregud... Tissen vokser i puberteten.. Det er ingen sammenheng på strl fra du er barn til du er voksen.

Skrevet

åh, det var godt. Tenkte det hang sammen som alt annet jeg...

Skrevet

Ifølge alle "bad sex" trådene her inne, skulle man tro at mange peniser aldeles ikke vokser noe som helst etter 2-års alder.....:)

Skrevet

huff nei, selv om han selvfølgelig ikke får date før han er 40 så ønsker jeg jo ikke at han skal bli en av dem. Faren har ikke akkurat den største han heller...

Skrevet

Om du velger å bekymre deg, er det ikke akkurat så mye du får gjort. Hvis noen skulle sy på en forlengelse, vil ikke den egne seg så veldig til de funksjonene en penis har.

Skrevet

det var ikke jeg som dyttet innlegget, bare så det er sagt.

Jeg bekymrer meg ikke egentlig heller, jeg bare lurte på hva som er normalt. Jeg skjønner også at de ikke bare kan sy på en del, hehe :-)

Men senest i går kalte lillesøster på 5 tissen hans for den klumpen...

HI

Skrevet

Spør om henvisning til urologisk avdeling, for den trange forhuden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...