Mammatil3? Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg elsker "sluttresultatet",men kjære vene så kjedelig å gå gravid ....... Nå er jeg 32 uker på vei, og klarer nesten ikke vente med å få se hva jeg har bært på i alle disse md....Tiden må gå fooort,men den snegler seg avgårde ....
Edelweis Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Nei jeg liker overhodet ikke å gå gravid. jeg er veldig utolmodig av meg og holder på å gå på veggen om dagen fordi ingenting skjer. har termin om 12 dager. tiden går kjempe saaaakte. sexlivet er dødt, jeg synes jeg ser stygg og ekkel ut og må dusje 2 ganger om dagen for å føle meg litt bedre. lei av bekkenløsning, stor mage, halsbrann, urolige føtter, venting, kontroller, murringer, kynnere, trøtthet, kvalme, ikke kunne ligge på ryggen eller magen, og ikke kunne bøye meg og føle meg sprek og opplagt. puuh.. ble en utblåsning dette. gud hvor jeg gleder meg til dette er over!
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er bare 18 uker på vei og synes det er pyton allerede. Det verste er at jeg vet at det verste gjenstår. Føler meg ekstra feit (har ikke fått gravidmage enda), og veldig lite opplagt. Uansett hvor mye jeg sover så er jeg like sliten, så hva er poenget med å sove??
ninini Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 slenger meg på.. synes tiden går fort og venter nok ikke like mye som forrige gang, men føler meg støgg, sliten, og jævli hormonell.. griner og depper for det minste og det er utrolig slitsomt trøtt og vond i bekkenet osv.. meen ser jo på bilder av meg selv at det ser jo ikke så værst ut.. magen er jo rund og fin og alt det der.. men greier ikke føle meg fin
respektatauten Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 jeg føler meg egentlig veldig vakker som gravid (siste 15 ukene) eneste gangene jeg har gått ned i vekt har vert i første og andre trimester, 12kg første gang og 8kg andre gang, så jeg har følt meg ganske fin og liker jo det selvfølgelig! har ikke gått opp mer enn 5-6kg etter dette.. man gud det er forferdelig å være gravid med alle plagene mine! oppkast døgnet rundt i henholdsvis 16 og 26 uker, bekkenplager, søvnløshet, dautrøtt-het pga matmangel, dårlige blodverdier, mye smerter i mage og rygg.. det blir nok ikke lflere her, for jeg klarer ikke å ta vare på emr enn ett barn i denne formen jeg er i nå... men tiden går jo fortere nå når det er nr to, så de neste 7 ukene har jeg mye å gjore før lille kommer.. er vel en av de få som ikke håper han kommer før tiden!
Underveis --> Skrevet 18. oktober 2011 #6 Skrevet 18. oktober 2011 Nei, jeg liker det ikke. Er gravid med nr 2 og likte det ikke med nr 1 heller. Tiden går litt fortere denne gang, men alikevel så gruer jeg meg til å gå gravid midtvinters med bekkenløsning og glatte fortau. Usj! Gleder meg veldig til å ha baby på våren og sommeren da. Det er veldig fint! Bekymrer meg selfølgvelig for vekten jeg også, selv om det nok bare er jeg som legger merke til det :-S
Gjest Hippo ღ Skrevet 18. oktober 2011 #7 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er 24+4 og ELSKER å være gravid <3 Føler meg kjempe nydelig med den lille struttemagen. Men ser for meg at det blir tyngre etterhvert.
Linerlen og pipipen Skrevet 18. oktober 2011 #8 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er ¨bare¨ 13+6 men jeg er nærmest forelska i lille kulen min!!!! på tross av laber form, det er såklart litt slitsomt, men gleden er allikevel like stor.
<3 mine søte små<3 Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 det er kjekt å kjenne liv osv.. men eg e så utålmodig, har så lyst til å holde lille tulla:)
<3 Vila & Lille <3 Skrevet 18. oktober 2011 #10 Skrevet 18. oktober 2011 Nå begynner jeg å bli lei og utålmodig (6 dager til termin), men alt i alt trives jeg veldig godt med å gå gravid Det har sikkert sammenheng med at jeg har lette svangerskap og minimalt med plager. Så jeg kan nyte å se magen vokse, bli kjent med den lille som bor og beveger seg der Rart å tenke på at jeg straks er ferdig med mitt andre svangerskap, og at det nok ikke er sannsynlig at jeg kommer til å gå gravid mer enn en gang til...
norskepigen Skrevet 18. oktober 2011 #11 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg ser for meg at det kommer til å bli en deilig tid. :-) Meeen så er jeg også førstegangs-gravid, så vet ikke helt hva jeg går til. Får se om pipa får en annen lyd om 4-5-6-7-8 mnd :-P
Rediken Skrevet 18. oktober 2011 #12 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg liker ikke å gå gravid med alle plagene og den ENORME magen. Den er så upraktisk som det går ann! Men innholde er verdt det da Hadde en ganske patetisk tanke her en dag; missunner fuglene som har et egg å passe på
På'n igjen! Skrevet 18. oktober 2011 #13 Skrevet 18. oktober 2011 Jeg er gravid med nr. 3, og synes det er fantastisk å ha barn i magen! Til tross for mye kvalme, hodepine og trøtte tilstander i alle svangerskapene, selv om det skal sies at formen har bedret seg etterhvert. Ingen store plager som bekkenløsning og liknende, da, så jeg har sikkert blitt spart for det verste. Synes de første ukene og mnd er slitsomme (og stressende før man vet at det er liv der inne), men akk så herlig når man begynner å kjenne bevegelser! Har også hatt det såpass travelt at jeg ikke har rukket å bli lei, ønsker ikke å føde før termin! Men nå er det ennå lenge igjen til fødselen, så det kan jo skje denne gangen.
Skrømti Skrevet 18. oktober 2011 #14 Skrevet 18. oktober 2011 Signerer den, På`n igjen. Jeg føler meg flott som gravid, jeg synes det er herlig med masse oppmerksomhet, jeg koser meg virkelig! Dette er 3. og siste gang , og jeg synes det er helt forferdelig å tenke på at jeg ikke skal få oppleve dette flere ganger! Etter graviditeten blir jeg liksom bare en sliten, smålubben trebarnsmor, en i mengden ... Nei, huff, det var da virkelig pessimistisk... Det går nok godt!
TPK Skrevet 18. oktober 2011 #15 Skrevet 18. oktober 2011 Er jo kjempekoselig med rund og fin mage, kjenne liv, forventninger, glede seg og alt det der! Men det er så kjipt med kvalme, utmattethet, bekkenløsning, vanskelig å sove, kan ikke ligge på magen, osv.osv. Men verdt det selvfølgelig!
Twigsen Skrevet 19. oktober 2011 #16 Skrevet 19. oktober 2011 Elsker det rett og slett nå Har blitt satt frem og tilbake x antall ganger av både fastlegen og på UL, så ble litt "drittlei" en stund. Først gikk vi fra 8 uker til 16 uker, så tilbake til 10 uker.. Nå er vi 14 uker og kan slippe ned skuldrene for siste gang Tiden har vært litt lang siste tiden og vi er kjempenysgjerrige på om vi venter jente eller gutt denne gangen Jeg har ei jente fra før
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå