Gå til innhold

Hva skal vi bruke 15.000,- på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen har plutslig fått vite at han kan bruke 15.000,- på ting han "trenger" i forbindelse med jobben are han bruker dem før nyttår. Såørsmålet er bare hva de bør brukes til. Mobilene våre fungerer selv om hans er mye bedre enn min og det er litt fristene å overta en hans mens han får seg en ny. Ny TV hadde vært ottt, men den vi har er OK osv.

Hva kjøper man egentlig i sånne tilfeller? Det meste er faktisk lov bare man kan si jobben har en viss nytte av det. Treningsutstyr og arbeidsklær er for eksempel ok.

Kom med tips. Hva ville dere hat lyst på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I alle dager... hva jobber han med da? Lurer spesielt på hvorfor tv ville gått som *"jobbgreie"?

Skrevet

TV kan brukes som stor skjerm sammen med PC ved videokonferanser med utenlandske forbindelser. Det kan være nyttig når de er mange på samme konferanse. (skjer ca en gang i året, men er likevell godkjent).

Skrevet

Nettbrett. Abonnement på avis/fagblader. (Så lenge han har ett avisabb fra før av, er det neste skattefritt om han får det fra arbeidsgiver).

Nye klær er jo enkelt - det går det fort penger på.

Wow - treningsustyr - da hadde jeg klart å svi av mer wn 15.000 på en dag!

Skrevet

Laptop med veske, ekstern harddisk, minnepenn, høytalere, ipad med veske, deksel, eksternt tastatur +++

Skrevet

Mannen har allerede det meste av sånne ting, langt mer enn vi har bruk for, men et nettbrett til regner jeg med at det blir, om ikke annet for at ungene kan leke med et hver. Vi kjøpte nylig et nytt.

Selv om jobben er meget fleksibel på hva pengene kan brukes til er vel klær til meg litt over kanten av hva vi kan forsvare selv om vi jo kan påstå at det å se på en kone som er pent kledd gjør ham i bedre humør slik at han orker å yde litt ekstra. Litt tynn?

Vi finner nok på noe ;-)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...