Gå til innhold

Playstation eller Wii .. ??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er best?

Til oss..med barn på 3 og 8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!

Skrevet

Jobber med dette og jeg ville garantert sagt Wii til barn i denne alderen. PS3 er mer for de "seriøse" gamerne og har mye skytespill/bilspill/voksenspill. Hadde barna vært 14år+ hadde jeg nok sagt PS3.

 

Wii er mer en familiekonsoll, og det er mye lettere å spille sammen + mye bedre utvalg i spill for barn.

 

Hilsen ei som selger begge dele!

Skrevet

men wii kan ikke spille blue-ray?

 

 

Skrevet

Jeg er også veldig gald i Wii´en vår.. og vi har alle mye glede av den.. min favoritt er New Super Mario Bros.. :D

 

Og jeg hadde IKKE valgt spill-konsoll etter om den spiller Blue Ray eller ikke... det er billig med blue ray spillere etterhvert nå.. og det er jo spillene som teller.. guttene greier den lett selv, og mange koselige spill :D

Skrevet

Da blir de Wiiiiiiiiiiiiiiiiiii :)

Ble nemlig "anbefalt" av en å kjøpe PS, nettopp på grunn av BlueRay... men har ikke bruk for DEt..ikke nå iallefall :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...