Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 http://www.tv2.no/nyheter/utenriks/toaaring-kjoert-over-to-ganger-ignorert-av-18-forbipasserende-3612986.html
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Helt forferdelig. Jeg blir kvalm av å tenke på hva den stakkars lille jente måtte gå gjennom og enda kvalmere over alle som ikke hjalp henne.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Ja, si det... Noe slikt ville jeg faktisk ikke trodd var mulig... Leste saken tidligere idag og er fortsatt rystet.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Kina.. og jentebarn.. trenger en si mer? De er ikke mye verdt, jentene der. Og det er jo tydelig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå