Gå til innhold

Han hadde dame og barn.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

En jeg har møtt mange ganger nå har jeg fått vite, at han har både barn og dame.. Jeg har derfor sagt at vi skulle slutte, siden jeg ikke vil være med å ødelegge noe..

 

Uansett jeg savner det vi "hadde", ble både kvalm og begynte å skjelve da jeg fikk vite det..

Ville jo ikke avslutte men føles også feil og fortsette.. riktig valg jeg tar..

 

Han syns såå synd på seg selv da jeg sa ifra.. Jeg følte meg brukt og lurt...

 

Så tenker jeg at han sikkert kommer til å finne noen andre og drive med...

 

Mange tanker idag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er av typen som hadde ringt hans kone. Denne mannen høres ikke riktig god ut nei. Du er sikkert ikke den første og heller ikke den siste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, han har 3 barn. Jeg har 1. Jeg er singel. Og han var visst i et forhold.. Noe jeg ikke har visst før nå.

 

Men det var veldig viktig i helga, at jeg sa ifra om jeg ikke fikk mensen til rett tid...

 

Mannfolk :( Også jeg som har vært så naiv..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde dere sex? Hvis ja, tenk om du er gravid?? Hva gjør du, og evt han da? han kan ikke akkurat stille opp da??

 

 

Du må tenke litt lengre enn bare nasetippen din..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må HUN tenke lenger enn nesetippen sin? Med hva? At hun etter din mening ikke bør beholde barnet? Og hvorfor kan han ikke stille opp for sitt eget barn selv om det er født utenfor hans faste forhold?? Hva for en dust er du, 17:30?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. At hun legger seg til med en fyr som har både dame og barn, blir kvalm av slike..

Hun bør ikke beholde barnet nei, det sier seg selv.. tenk på hva slags helvete han kommer til å få? Tenk om han ikke vil ha ett barn?

 

Så om du ikke får mensen, så burde du ihvertfall ikke fortelle det til ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha... Hva slags helvete HAN kommer til å få?

Akkurat et passe helvete som står til det han har gjort, kan jeg tenke meg..

 

Som om dette er HI's problem om han får bråk med dama. Det burde han ha tenkt på før han la seg ned med en annen dame. Når skal enkelte forstå at det er PARTNEREN som har vært utro, den som har lovt evig troskap (om de er gift). Men mindre elskeren/elskerinna har tvunget seg på h'n så er det partneren som må stå til ansvar ovenfor kona/mannen..

 

Mulig du blir kvalm av slike som hi, 19:10, men jeg syns svar som dette bare blir patetisk. Du er vel av den typen som hadde hatet din manns elskerinne, mens mannen blir dullet bort.. stakkars lille mann som bare måtte knulle en annen dame.. Han visste jo tross alt ikke bedre.. Men dama, HUN burde selvfølgelig visst bedre.. Det er jo hun som er den store stygge ulven... hehehe

 

Men nå er det jo ikke sikkert hun er gravid da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er det 3 eller 4 innlegget der et "forhold" skjærer seg og mannen forlanger å få vite når dama får mensen.. Er det noe menn har begynt med den siste mnd, eller er det noen som ser hvor mange innlegg det går an å skrive om samme tema før folk reagerer?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, dumme dumme dame, 19:24 :) Jeg ler meg ihjæl av deg.. men du er sikkert en av de bedratte konene, så da ser du sikkert litt annerledes på det enn oss..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hi her. Jeg blåser i det innlegget som skal være provoserende... Har nok tanker, kanskje jeg kunne holdt meg unna:JA!! men hvordan skulle jeg vite at dette kom?

 

19:27.. Dette er første innlegget mitt om dette, så det er ihvertfall ikke jeg som har skrevet og skrevet! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...