Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Når man skriver at man ikke drikker eller fester, da er man festbrems som ikke kan ha det moro. Når mannen ikke drikker, er han en tøffel. Hvis han ikke glaner på andre dames pupper, er det noe galt med ham. Hvis man reagerer på gravide som røyker, er man tett i pappen og umoden. Hvis man unngår farlige ting i svangerskapet, er man pysete og hysterisk. Liker man ikke kline med jenter, er man kjedelig. Hvis man ikke tilgir utroskap og vold, er man bitch og hevngjerrig. Vil man sikre barnet bidrag gjennom NAV; er man bitter og grisk. Hvorfor blir slike utsagn angrepet? Det er jo det som betyr å være voksen: slutte med flatfylla, ta sunne valg for seg selv og barna, sette sine egoistiske behov bak barnets og familiens behov, være trofast, kjærlig mot sin partner og ha visse grenser. Er det virkelig så mange fjortiser her inne?
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Mange folk her inne som har meninger om andre brukere her inne. Du er jo også en av dem. Hva folk personlig mener bryr meg lite. Jeg er enig i utsagnene dine, men gidder da ikke lure på hvorfor andre tenker som de gjør. Folk er forskjellige!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Ja, jeg vet at folk er forskjellige. Er bare overrasket over at her på forumet er de fleste over 18 år og enten gravide, prøvere eller mødre. Og de samme damene forsvarer røyking under svangerskapet, festing, utro mannfolk og andre ting man burde vokse fra seg tidlig i tenårene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå