Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 En slags negativ konkurranse, hvem har hatt den verste dagen? Et lite snev av galgenhumor, selvsagt. F
Hufsla Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 det må være min. For siden vi først skal konkurrere om å ha den værste dagen har min selvfølgelig vært jævlig bra i dag. Typisk!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Fikk vite idag at hjertet mitt var forstørret pga medisiner jeg tar og at jeg må begynne på hjertemedisin. Tross det så har det vært en god dag for jeg ikke vite at jeg har krav på brystrekonstruksjon innen 1 år (jeg som forberedte meg på 3-4 år) HURRA:-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg bør vinne. Idag er dødsdagen til moren min. Jeg er sykmeldt og har bare ligget hjemme og kjent på vondtene mine idag. Ble liggende i senga å se på bilder av båreandakten og begravelsen hennes. Så fikk jeg telefon fra eksen om at han ikke rekker å hente guttungen i bhg. Så jeg måtte ta bussen 30min hver vei for å hente han. Guttungen var selvfølgelig trassig, og skreik hele turen tilbake. I tillegg krangler jeg med kjæresten om dagen, og tror det kommer til å bli slutt. :/
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Stem på meg!!! Guttungen på to var tydeligvis plaget av et eller annet i natt for han våknet ca 10 ganger!!! I tillegg har jeg en liten baby som skal ammes og skiftes bleie flere ganger om natta. Gjett hvem som var trøtt da jeg veltet ut av senga i syvtida i dag morges av begge ungene som våknet og begynte å gråte samtidig... Guttungen var preget av en urolig natt og hylte og grein gjennom hele frokosten, var et slit å få i ham mat. Livet som småbarnsmor er toppers! Yesss! Zzzzzz....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Det eneste som slår min dag, er dødsfall i nær familie..... jeg kan ta med at hele de 14 foregående dagene har vært der. Med en ekstra nedtrykk for 2 dager siden, "hilsen NAV". Men jeg må ta med at de siste 5 årene har vært et helvete, så når de siste dagene slår dette.. ja, da har vi det i boks........ Dette jeg opplever, er noe sjeldent, og så vondt at jeg unner ingen andre foreldre samme opplevelsen. Det ER ekstremt, men mer kan jeg ikke si(pga etterforskning). SYKT, og jeg er vant til harde tak. Men dette slår alt uansett.....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 Tja, for det første er jeg skikkelig forkjølet men har måttet være på jobb likevell. I tillegg røk en hjulmutter tvers av da vi skiftet dekk i formidag og jeg har brukt en time på å få tak i en ny men ingen har dem på lager. Den andre bilen vår var på servis. Det kostet over 10.000,- og vi fik prisoverslag på å få reparert taket, på 350.000,-. Blæh! Der røyk den sparekontoen. Da jeg i tillegg utløste brannalarmen da jeg skulle fyre opp nå nettopp ble dagen på en måte komplett. -På den andre siden har seksåringen begynt å lage middag til meg og mannen ringte og sa at han kunne ta foreldremøtet i kveld så jeg kunne krype under teppet på sofaen. Når han i tillegg husket å kjøpe sjokolade sist han handlet er faktisk ikke livet så galt likevell ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Takk skal dere ha, det hjalp litt. Jeg fikk diagnosen MS i dag OG er søkk forkjøla. Er sånn fifty - fifty forvirret / snørrete. HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Akkurat idag har vært ok. Jeg kom 45 min for sent på jobb, pga et barn med angst for morgen-sfo. På vei hjem ringer sønnen min hyler og skriker pga noe sparkesykkelgreier. Hodet mitt er tungt og jeg føler meg elendig!! Kommer hjem, mer hyl og skrik. Dette er ikke bare idag d. Hyl og skrik hører til hverdagen med brn med litt spesielle behov.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #11 Skrevet 17. oktober 2011 føler nesten at jeg har hatt en bra dag etter å ha lest alt dette;)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #12 Skrevet 17. oktober 2011 Har en bedriten dag jeg og, men har ikke skjedd noe spesielt. Er bare i skikkelig dårlig humør, og dette fører da til at dagen er helt bedriten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå