Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Tapas, biff, evt et sted de har litt forskjellig. Tips?
Love og spiren Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Beste plassen å spise i trondheim på, om man har råd til det. Er Jonathans! Kjellerbiffen der er nyyyydelig! http://vibb.no/Company.asp?CompanyID=14760&Name=Jonathan+Mat+og+Vinkjeller du kan jo ellers søke rundt på Vibb og se andre gode annmeldelser!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Ai suma god stemmning variert meny
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Takk for tips! Tror det blir Ai suma. Jonatan er topp og litt spesielt, men siden jeg er gravid og ikke orker tanken på lukten av stekeos, blir det en annen gang:-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå