Gå til innhold

Trenger gode julegavetips.


Lemonia

Anbefalte innlegg

Mannens familie er fryktelig vanskelig å finne gaver til, så jeg hadde satt veldig pris på tips fra dere.

 

Nr 1: Svigerfar. Her bruker vi kanskje 500-1000 kr. Han har få interesser og "har alt" så vanskelig å kjøpe til ham. Svigermor er forresten død, så ingen pargaver. Tidligere har han fått sengetøy, håndduker, klær, gavekort på flytur, TV (spleiset med de andre barna, spleisegavetips tas også i mot), askesuger til peisen. Nyttige gaver er jo veldig greit da.

 

Nr 2 og 3: Er mannens to brødre og deres partnere. Siden alle har barn kjøper vi i hovedsak dyrere gaver til barna og symbolske gaver til de voksne, så her tenker vi rundt 300 kr. Gavene må kunne sendes i posten, så knuselige gaver går ikke. Tidligere har vi kjøpt kjøkkenutstyr (blendere, Eva Solo gryteunderlag, popcornmaskin, iskremmaskin), bøker, hudpleieprodukter, pyntegjenstander osv osv. Her er det absolutt mulig med pargaver.

 

Håper på mange gode tips. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

http://www.reddbarna.no/boeker Dette har jeg handlet til min og mine manns søsken de siste år. I stedet for "vi kjøper ikke gaver til hverandre i år,- men NOE må man ha",- også bytter vi vinflasker år etter år....

 

Også støtter man en god sak samtidig..Evt en bok til hver av de om du synes det blir for lite med ei bok til de i fellesskap..Bøkene er små, og tynne, så koster ikke mye og sende i posten heller :o)

 

Svigerfar kan vel også få noe liknende, eller? Alle veldedige organisasjoner har nettbutikk hvor man kan kjøpe alt fra et ei geit til bestemorfang, til stjerne på himmelen og ting og tant laget av folk i flyktningeleire, plan-landsbyer osv...Særlig om man vet at han er en "rettferdig" mann.. Utenom det så vet jeg ikke. Må gaven hans sendes i posten så utelukkes vel en god aquevitt eller cognac? Bok, om han liker og lese? Hva med ei god bok (i hans sjanger) og fint og godt pledd..Eller BARE et pledd alla Rørospledd? Pynter opp og er VELDIG gode og varme...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...