Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Er så forbanna drittlei alle som på død og liv må kalle barna sine/andres barn for pinsessssser og pinssssser. Jeg blir helt dårlig.....hva er greia? å i tillegg det her dikkedikke språket: Tnååå, nommiiiiin så søøøøøøøøøt prinsessssssssseee! SåååååååNuuuuuuudelig! Åhhhhh!!!! Og når det i tillegg lages en ekstra lespe-lyd på sssssène i prinsssessse........ Hva med å si: Å, så pen jente dere har fått, Gratulerer! Skal love at om noen kaller mine barn noe som har med blått blod å gjøre, så blir det siste gang de gjør det... Blir helt dårlig av sånn "kliss", om jeg skal kalle det det. sorry, altså...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Pinsesse? Pins? Nudelig? Vet du hva som irriterer meg? Latterlige skrivefeil..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Hehe, irriterer meg også!!! Har også en på FB som konsekvent kaller sønnen for MINSTEN! Minsten ditt og minsten datt. Ungen er snart 4 år ellernoe...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Hahahaha egentlig enig...men sorry, jeg tror ikke du kommer til å si ifra hvis noen du liker, kaller barnet ditt prins eller prinsesse. Hvis du kunne stått for det du sier, hadde du signert med nicket ditt & ikke anonym..så hvordan kan du klare å si ifra ansikt til ansikt da? Uansett..jeg har ei tante som kaller barna sine for "småan"..og de er fra 20 år & oppover,hehe ganske drøyt men gøy for meg
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 det der var bevisste skrivefeil da....hun prøvde å skrive sliks om de uttaler det... Hallo..
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 hahha du kjenner ikke meg for å si det sånn...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Og du? er du redd tanta di skal se hva du skrev? Temmelig anonym du og........
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #8 Skrevet 17. oktober 2011 unnskyld....slik som de uttaler det...beklager skrivefeilen..
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2011 #9 Skrevet 18. oktober 2011 haha! er vell bedre enn om de sa med grov stemme "for en stygg, liten padde" eller noe lignende... Folk blir bare følelsemessig engasjert av små babyer og oppfører seg kanskje litt "klissete" i den forbindelse.
Anonym bruker Skrevet 19. oktober 2011 #10 Skrevet 19. oktober 2011 Skriver under på den! Hater at folk kaller jenta mi for "prinsesse". Latterlig! heheee, gubben er fremdeles litt flau etter en episode på føden. Jeg hadde akkurat klemt ut jentungen, og var rimelig dopa på diverse inkl lystgass. JM hadde lagt hen epå brystet mitt med ordene "Åååå, derer har fått en nydelig liten prinsesse!" Jeg gløtta ned på den vesle skrukkete tingsen og svarte surt: "Det har jeg faen ikke, hun der ser ut som en sjimpansebaby!" Kanskje bedre med prinsesse likevel da?
Minigrevlingen Skrevet 19. oktober 2011 #11 Skrevet 19. oktober 2011 Haha:D Genialt! Ikke en fan av prins og prinsesse. Får nok av blikk når jeg uttaler meg om "Nurket" og "Mini grevlingen".
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #12 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg har en liten prinsesse og kaller henne det flere ganger om dagen! Syns at folk skal få kalle ungene sine det de vil uten at gretne dib-kjerringer skal henge seg opp i det.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #13 Skrevet 20. oktober 2011 Jeg tror faktisk jeg får en liten trollunge.
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2011 #14 Skrevet 20. oktober 2011 Ser ikke problemet med å skrive minsten.. Mamma kaller meg fremdeles for minsten når hun skal presentere meg for noen, og jeg er over 30 Ikke alle som liker å publisere navn på ungen eller seg selv over alt.. Selv bruker jeg ikke navn på ungene på facebook..... det kan støte dem senere.. Flesteparten av henvendelsene som kommer til slett.meg er tenåringer som må ta kontakt med slett.meg for å få foreldrene til å slette flaue bilder på foreldrenes profil... DET er skremmende synes jeg..
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #15 Skrevet 21. oktober 2011 Jeg ville heller hatt en mor som kalte meg prinsesse enn en som kalte meg ape. Just saying.
Anonym bruker Skrevet 21. oktober 2011 #16 Skrevet 21. oktober 2011 Hahaaha! Men jenta mi LIKNA på en sjimpansebaby altså! Tynn og rar, prikk lik. ;-D Men NÅ er hun verdes nydeligste lille snuppelupp, og ligner aldeles ikke på en ape. ;-D
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #17 Skrevet 28. oktober 2011 Er så enig ,så enig!! Har en gutt og en jente, og ikke noe prins eller prinsesse her i gården.... eller skilt hvor det står Prins på eller klær med Prinsesse...
Anonym bruker Skrevet 28. oktober 2011 #18 Skrevet 28. oktober 2011 Godt vi er forskjellige! Jeg har absolutt en liten prinsesse !!
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #19 Skrevet 31. oktober 2011 Å kalle barna for det blir så sukkersøtt og klissete! Et flertall av de som har prinser og prinsesser er de som også er så forbanna vellykket i følge fb. Bare fasade for de fleste...
Anonym bruker Skrevet 31. oktober 2011 #20 Skrevet 31. oktober 2011 Som jeg skrev over så kaller jeg jenta mi for en liten prinsesse. Hun ER nemlig min lille prinsesse. Er ikke noen skribent på fb men vi er ganske vellykket ja. Og med det mener jeg ikke pompen full ab\v penger ,men alt ellers vi trenger i livet !! Syns det er noe stort tull å ikke få kalle jenta mi det jeg vil. Blir litt ekstra provosert og kaller henne det oftere ,)
Anonym bruker Skrevet 1. november 2011 #21 Skrevet 1. november 2011 Jeg trodde ikke jeg kom til å være en sånn person som kalte babyen sin prins osv, men nå når han er her kan jeg ikke la vær! Sånn er det bare når man er forelsket i det lille nurket sitt
Anonym bruker Skrevet 2. november 2011 #22 Skrevet 2. november 2011 Jeg sier trollungar eller skitungar (er svensk) til mine tre barn og de bare ler. Barnehagedamerne såg rart på meg når jeg spurte etter skitungarna og jeg sa med et stort smil: Jamen de er MINE skitungar. Da log de også. Min mamma kalte meg for tjukken når jeg var liten, og jeg var IKKE tjukk. Har ikke mått dårlig eller blitt lei meg for det. Når det er sagt kaller jeg selvfølgelig barna for kjærvenlige kallenavn også, men alt sies på samme måte, så barna reagerer likt om jeg sier bestevennen min eller trollungen min...
Anonym bruker Skrevet 3. november 2011 #23 Skrevet 3. november 2011 Da håper jeg du tollerere at de kaller deg "skitkjerring" også da. Og andre barn for skitungar.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2011 #24 Skrevet 5. november 2011 Hehe... ja da har du ikke mye å henge deg opp i. Jeg har en liten prins
popstar Skrevet 5. november 2011 #25 Skrevet 5. november 2011 Da har du jaggu mye innebygd aggresjon hvis du lar dette irritere deg! Også klemme ut av seg sånne ting som kan såre andre, samt signere med Anonym syns jeg det står respekt av! Klag til venninnene dine, familien din og la de få drittslenginga (les: mobbing) istedet for å ta det opp her! Feigis;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå