Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Tenkte først å sende melding til familie og nære venner med kjønnet før jeg publiserte kjønnet og evt et ultralydbilde på facebook. Grunnen til at jeg ønsker å gjøre det på den måte er at det er så mange som jeg ikke har fortalt det til -at vi skal ha nr 3, så jeg tenkte det kunne være greit å ta det via facebook. Føler liksom det blir litt vanskelig nå når det er nr 3 å si det til folk... Hva mener dere?
Mamma til 3 <3 Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg skrev på facebook:) Så greit for der har man så mange man kjenner og da slipper man gjenta seg så mange ganger:)
MammaSprett Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg synes du kan gjøre det, så fremt du har informert nærmeste familie og venner først... Jeg ville i allefall følt meg forbigått om broren min hadde lagt det ut på fb - før han sa det til meg. For ikke å snakke om en av mine venner... Men gjør du det først så er det jo bare å spre det gode budskap via face ;-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Familie først, deretter facebook Enkelt og greit og alle venner får vite det samtidig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå