Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg er 2 mnd på vei, og har selvfølgelig sluttet å røyke. Men hver eneste natt så drømmer jeg at jeg røyker, og jeg er også gravid i drømmen. Problemet er at jeg da våkner og er skikkelig røykesyk, og bruker lang tid på å komme over nikotinsuget.. Dette har nå vart i en ukes tid.. Finnes det noe som kan gjøre at drømmene gir seg? Skikkelig slitsomt å gå rundt med røykesug som jeg ble kvitt for flere mnd siden!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Uff! Føler med deg! Klapp deg selv på skulderen! Flink er du som har sluttet! Håper drømmene gir seg snart.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 hehe, unnskyld at jeg ler, men kjenner meg SÅ igjen!! Sluttet å røyke for snart to år siden, og sluttet å snuse den dagen testen var positiv, men i mine drømmer gjør jeg alt jeg IKKE skal gjøre... Røyker, drikker alkohol, snuser... Xsene mine dukker stadig opp, og jeg har vel hatt "avskjedsex" med samtlige. Våkner opp med knall dårlig samvittighet... hehe. Er nå i uke 16...og det ser ikke ut til å gi seg :/ Man sier jo at drømmer er underbevistheten som bearbeider ting. En ting som hjalp meg over det verste suget var sitron drops eller sånne sure "dundersalt", samt motivasjonen at ungen ikke har godt av det
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg røyker også i drømme, men hra aldri tatt et drag i virkeligheten... Smugrøyker jeg, da:)
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Trodde jeg var den eneste! Våkner opp med SÅÅ dårlig samvittighet fordi jeg har røyka 2 røyk i drømmene mine! Huff.. Hylgriner når jeg våkner opp. Har sex med folk jeg ikke liker en gang.. Man drømmer mye rart når en er gravid. Har også drømt om kjønn på baby og utseende på den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå