Gå til innhold

Synes det er skikkelig fjortis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av voksne damer på et forum for gravide, ammende og mødre til større barn å omtale skjeden som mus og høne. Klinger skikkelig ungdomsskole ut, hvorfor ikke bruke ordentlige navn på ting? For skjeden ligner verken på mus eller høne, siden den verken har pels eller fjær.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ikke alle som liker å omtale det som VAGINA eller SKJEDEN.. uansett alder. Blir mer flau hvis noen omtaler det som vagina eller skjede. Da blir det bedre å kalle det mus.

Skrevet

Hvorfor er det bedre og kalle ting for det de ikke er?

Skrevet

Haha! Jeg sier ikke til mannen min "Kjære, har du lyst på vagina mi?"

Det blir heller "Har du lyst på mus?"

Og jadda, er voksen!

Skrevet

Men kjære vene det er da mye som ikke blir kallt for ting det ikke heter. Tenk om vi skulle gå rundt og snakke "legespråk" om alt da ? Nei da er det bedre å kalle det for noe enklere og mer nøytralt.

"Å kjære, putt penisen din in i vagina'en min." *host* neitakk.

Skrevet

Kan dere ikke heller si: "skal vi ha sex"? "skal vi pule"? "skal vi elske"? Må dere virkelig påpeke hvor mannen skal putte penisen sin???? Hahaha, ok

Skrevet

Nei, jeg har ikke lyst på mus siden jeg ikke er en katt :D

Skrevet

Skjeden er jo bare den indre delen da, det vet du vel hi, så det blir også litt feil tror jeg. Jeg bruker egentlig ingen ord, om det kan unngås, men sier vagina ved nødvendighet. Her inne altså. Hjemme gjør vi et stort nummer av min blyghet, og omtaler den delen av kroppen som hmmmhmm, momlemomle, homtsjidomtsji eller andre ting vi ler av. Ikke under sex da, men ellers. :)

Skrevet

men siden du skjønner hva som menes ser jeg ikke helt problemet?

Hva jeg velger å kalle mine nedre deler skal da du gi blaffen i?

Skrevet

Ånei og nei...Da får vi stoppe å si PULE, knulle, Blowjob og osv...For det heter jo SAMLEIE og ORALSEX!!!

Eller som tv mannen sier om dyre riket...skal vi PARRE????!

Høres bare utrolig sært ut om vi skulle ha gått rundt å snakket slikt :P

Skrevet

Synes det er rart at voksne kvinner og menn bruker disse ordene, eller enda værre, fitta eller glufsa. Man får ikke akkurat noen lekre assosiasjoner med disse ordene... Kommer fra et annet land der man ikke slenger ordene som pule, pikk og mus/fitte i hytt og pine, og synes det blir flaut å høre på det. Hadde en mann sagt at jeg har en deilig mus, hadde jeg rygget ut tror jeg...

Skrevet

Altså, i media er det ikke så stuerent å si pule, knulle og fitte. Ordene blir også sensurert fra diverse medier, kanskje av en grunn? Og hva skjedde med gammeldagse skal vi ha sex eller skal vi kose?

Skrevet

Nei seøvfølgelig er det ikke akkurat stuerent å snakke slik i media, men blir det ikke litt vell rart å snakke slik i senga da? Kom mannen min så går vi å parre litt?

Nei vi snakker ikke sån, vi bruke ord som sex, kom å kos med meg eller om vi skal pule...thats it.

Men slike ord, pleier vell storstett å brukes når det skal være litt røft snakk. For røft er jo litt digg av og til :)

Skrevet

Jeg tenker på samtaler med andre enn mannen, f eks venninner, bekjente osv. Litt rart å høre at man har hatt vondt i musa si eller høna si, lyst til å spørre dette menneske om de driver gård eller noe :D

Skrevet

Hva vet du, kanskje noen HAR pels eller fjær der ;) Etter en uhyggelig tur i damegarderoben fant jeg ut at mange har pels! Ærsj.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...