Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Fikk endelig sove, også vekker han meg etter 20 min med: SKAL jeg kjøpe nesespray til deg eller?? Du kan jo umulig sove noe godt når du snorker såå JÆVELIG! jeg ble brått rykket ut av min LENGE etterlengtede søvn. Og svarte bare Neii... Litt sur. Fortsatte med å si at jeg hadde en nesespray pakket i fødebagen. Da var han allerede på vei ut av soverommet mens han skjeller meg ut fordi jeg tolker alt som et angrep!. DA klikket det. Ikke gikk han og hentet den jævla nesesprayen heller, da var jeg våken.. Lå i senga og grein mens jeg ble mer og mer HISSIG! Stod til slutt opp marsjerte naken og forbanna inn i stua, kastet ting ut av baggen sprayet nesespray i nesa og skjelte han ut(mens jeg gråt og var sinnsykt sint). Så prøvde jeg å sovne igjen, det gikk jo ikke. Maks vonde mensmurringer etter en voldteksstripping av en bitteliten lege fra østeuropa tidligere i dag.. Så roet jeg meg ned, stod opp og lagde en kopp te, han spurte om jeg hadde tenkt å være sur og jævelig resten av dagen, jeg svarte nei (rolig og berhersket).. Spurte han om det samme tilbake, han svarte at han fortsatt var satt ut av min oppførsel. Da sa jeg bare OK. Så gikk han på butikken... Jeg har ingen dårlig samvittighet! Han mener at jeg skylder han en unnskyldning. Hva mener dere??
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Like greit at han gikk kanskje, så har dere begge roet dere før dere møtes igjen... Du er sliten, da glefser en fort. Det skjønner han nok, bare han får roet seg litt. Han virker som mannen min,, blir dødelig fornærma hvis jeg blir irritert når han egentlig tenkte å være snill. Men mannen min skjønner det etter en luftetur Håper dere blir venner før fødselen starter hvertfall
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 "en bitteliten lege fra østeuropa", hahahhaha!! Jeg ville også vært sur hvis noen vekket meg midt i søvnen ved å kjefte på meg. Men for all del kan det hende at samboeren nettopp hadde sovnet han også, og at du vekket ham med sovelydene dine... jeg veit ikke.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 jeg synest du overreagerer, for han ville bare være snill mot deg.....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg syns også at du overreagerer.. Om du ikke ønsket å bli vekket under noen omstendigheter så burde du sagt d før du la deg.. Han ville jo bare være snill og kjøpe med nesespray..og det kom han på HELT selv.. mer enn min mann ofte gjør... Syns du skal gi han en god klem og si unskyld for at du ble så sint.. og heller forklare at det var tøft å bli vekka når du først hadde sovna....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #6 Skrevet 17. oktober 2011 Han prøvde nok å være snill ja, men for en irriterende måte å bli vekt på! Skal sies at jeg er sliten og hormonell.. Deilig å ha han ute av huset litt! Vi blir nok venner igjen. Jeg er typen som virkelig KLIKKER! men det går fort over heldigvis. Han er litt mer langsur enn meg, men fikk akkurat en melding med spørsmål om jeg skulle ha noe på butikken, så tolker det som et lite fredstegn. Selv om jeg har mest lyst til å skrive noe frekt om nesespray.. Hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #7 Skrevet 17. oktober 2011 Han mener du bør unnskylde deg?? Har han ikke lest bøker om gravide disse 9 mnd. han eller?? Man vekker ikke en sovende gravid med idiotiske, sarkastiske kommentarer særlig ikke når man ikke må vekke dem. La dem sove!!!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #9 Skrevet 17. oktober 2011 Helt enig med deg 14:!9. Hadde klikka selv. Kunne han ikke bare kjøpt nesespray uansett da? Hadde aldri falt meg inn å vekke sambo for å høre om han trenger nesespray. Jeg hadde heller kjøpt. Og vi gravide sliter jo gjerne med å sove også. Ser den at han mente det godt. Men han tenkte ikke særlig langt.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #10 Skrevet 17. oktober 2011 Han kom hjem for 5 min siden, ikke et ord om "hendelsen" Så nå har han tydligvis lagt kravet om unnskyldning på hylla, serverte meg isteden druer og iste.. Bare blid og snakkesalig nå.. Mannfolk! De er ikke alltid lette å forstå seg på..! Jeg tror jeg har begynnende rier!!!! Så her er det ikke tid til krangling !!!! tar tiden og det ser ut som det er mellom 6 og 8 minutter mellom hver vondt.. Så da blir det kanskje baby snart?! HI
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #11 Skrevet 17. oktober 2011 ÅÅÅ, så spennende da! Første jeg tenkte da jeg leste innlegget var at han var litt lite omtenksom, selvom han kanskje mente å være snill og du trøtt og hormonell. Tror mange kan kjenne seg igjen i det:) Jeg er rimelig hormonell dette svangerskapet og er ikke alltid lett for sambo. Menn er menn og trår dessverre feil på de dummeste måter noen ganger. Ønsker deg masse lykke til med fødselen!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #12 Skrevet 17. oktober 2011 Makan til hormontroll... Ja, du bør be om unnskyldning. At du er høygravid, hormonell og trøtt betyr ikke alt det er greit å oppføre seg som ei hurpe. Om du ikke ser det nå, så spar dette innlegget, og les det om et halvt år. Da tipper jeg at du skjemmes og ber pent om unnskyldning til samboeren din.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #13 Skrevet 17. oktober 2011 Tja, når man endelig har sovnet og blir vekket pga nesespray. Ja, da er det lov å bli litt sur. Så spennende!! Lykke til med baby HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå