Gå til innhold

Var hos legen i dag og...

Anbefalte innlegg

Skrevet

når hun kjente på livmoren min så er den større enn forventet, så jeg er enten lengre på vei enn det jeg tror (noe som hun mente ikke kunne være tilfelle siden jeg har ganske regelmessige sykluser) eller så er det to der inne...

Hun skulle ordne med ultralyd fort til meg, ringer senere i dag med dato... Dette kan bli spennende...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spennende da:)

Hva håper du selv på?

Skrevet

Jeg håper på at jeg er noen uker lengre enn jeg tror, mannen er sikker på at det er to og ønsker det...

Farlig dette å ønske seg det siste 3 barnet, tenk om vi nå blir sittende med 4 barn. Klarer det helt sikkert fint, men da må jeg igjen ut for å kjøpe ny bil, dobbelt opp av alt annet... Blir spennende iallefall... :)

HI

Skrevet

Er det to der inne har du også et risikosvangerskap.

Alt er også mye enklere med ett barn av gangen.

Er kos med tvillinger, men jeg får min del som er alene med de og en til vil gjerne ha et sett armer til.

Skrevet

Kanskje det er tre inni der ;p

Skrevet

3? Nei hjelpes... Får nå virkelig ikke håpe det... For min del holder det med en :)

HI

Skrevet

Tenk deg tre klin like unger ;)

Det hadde jo vært stas ;)

Skrevet

Hvor langt er du på vei ca?

Er nok maks 2 sjelden med fler, takk og pris:)

Skrevet

Fikk samme beskjeden da jeg var gravdi med nummer 2, 4 og 5. Var ikke tvillinger. Jeg bar bare barna veldig høyt.

Lykke til!

Skrevet

Jeg skal være 10 uker på vei, legen mener at livmoren er på størrelse som om jeg var 12 uker hvis det ikke er to.

Legen min mener at jeg ikke kan være 12 uker på vei pga syklusen min. Jeg har hatt samme lege alle svangerskapene og hun har ikke bommet på str før, jeg får bare vente og se...

HI

Skrevet

Var dette ditt tredje svangerskap? Da er jo livmoren mer tøyelig, så kan jo være at den bare er større denne ganga. Sånn var det med meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...