Gå til innhold

Noen flere som blør midt i syklusen? (eggløsning?!)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i 2 periode etter p pille slutt. Forrige syklus var på 34 dager (litt lenger enn vanlig for meg) men det har sikkert med p pille slutt å gjøre.

I natt hadde jeg sykt stikninger nede i høyre side av magen. Våknet idag og når jeg gikk på do var papiret fullt av blod. Ikke voldsomme mengder, men alikevel mer enn jeg trodde var vanlig ved en evt eggløsning. Det er masse seigt slim i tillegg så det kan minne om eggløsningsslim. Har ikke testet meg etter EL så vet ikke sikkert. EL skal egentlig være tirsdag, altså imorgen. Det var litt slim og bittelitt rosa på papiret igår også... Er jo egentlig 14-16 dager til forventer IKM så det kan jo ikke være dette.... !?

Jeg hadde litt rosa på papiret midt i syklusen forrige måned også men da betydelig mindre....

Noen andre som har erfaringer med dette? Kan det komme ganske mye blod ved EL? Det er ikke sånn at jeg må gå med bind eller sånn, det kommer kun når jeg tørker meg etter dobesøk. Papiret er alikevel ganske rødt så det er ikke bare dråper heller liksom...

Noen som vet?! Har noen erfaringer/ meninger om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig ut som at du har el nå :) El slim med blod i sies at man er ekstra fruktbar da. Så hopp i halmen og gjør jobben :) Da jeg ble gravid med snuppa blødde jeg i 3 dager etter el.

Skrevet

Ja det virker som jeg har EL men er det vanlig å blø så mye da a?

Har faktisk stoppet nå så varte jo bare litt over en halv dag, men var en del friskt blod liksom....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...