Gå til innhold

Shoppe-Guri....


turbooglykkelig

Anbefalte innlegg

Uff, det er jo virkelig ikke nødvendig å handle all verden for å få lykkelige barn, men når jeg ikke akkurat er motivert til å handle så mye til meg selv (med denne rare, ovale kroppen...), fristes jeg til å handle litt. Dette er vår nr 3 og absolutt sistemann. Dessuten har vi på to UL sett at det er gutt, og vi har to tonn rosa og ikke noe etter storebror... Jeg har kjøpt et par bodyer og pysjer, men venter litt med å fylle opp med lyseblått. I hvertfall til etter UL på sykehuset..

 

Av utstyr har vi både vogn, vugge, seng, bæresjal og vippestol. Trenger bilsete, stellebord og en liten trille siden bilen kan bli litt full med 5 reisende...

 

I går slo jeg til på en annonse på finn.no på en Bugaboo Bee (ikke pluss) - har noen erfaring med denne trillen?

 

Har dere begynt handlingen? Til førstemann ventet jeg lenge, og vi måtte ut og handle litt etter fødsel. Til nr 2 var jeg mye sykmeldt og handlet som gal på nettet... :-) Og nå kjenner jeg at jeg kan bli litt shoppe-syk denne gangen også. Det er jo tross alt siste gang..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede kjøpt litt. Gikk rundt i butikken å tittet, og da klarte jeg ikke dy meg. Så da fikk den lille noen sokker og en bukse. Måtte kjøpe veldig nøytralt siden vi ikke vet kjønnet ennå. Mer enn det har ikke vi handlet ennå, er så mye annet som må gjøres i stand her hjemme før vi kan handle inn alt vi trenger:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg dytter litt på denne, jeg ;-) Har litt for mye tid hjemme (delvis sykemeldt) og tyr ofte til litt småshopping på nett mens jeg jobber med å finne "hvilepulsen"...

 

Noen tips om nydelige nettbutikker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er faktsik lettere sjokkert over meg selv denne gangen.... Har ikke handlet en eneste ting.. *sjokk*

Sist gang på denne tiden hadde jeg tonnevis av klær allerede.... ( det er vell delvis litt av grunnen for at jeg ikke trenger handle noe denne gangen, hihi ;S )

Men blir vell litt handling etterhvert, siden jeg fikk vinterbarn sist.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...