Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Hei hei, jeg lurer på en ting, sikkert et dumt spørsmål men men..... Pga at jeg har vært en del syk i svangerskapet har jeg vært på to ul fordi jeg har kjennt lite liv... og jeg har vært en gang på 3dul, men h#n sover hver gang og de lager lyder og beveger og stikker på magen min men h#n våkner ikke. hjerterytmen er veldig fin, h#n vokser som den skal så alt annet ser jo bra ut. Morkaken ligger på fremsiden av magen så jeg kjenner nok mindre bevegelse enn andre, men jeg merker jo noe hver dag.... Men jeg merker jeg blir bekymret over det, noen andre som har vært borti at fosteret sover på ul og ikke blir vekket???
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 Merker du mer bevegelse om du drikker noe sukkerholdig? I så fall er det i alle fall ingen grunn til bekymring...
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Da jeg var gravid, fikk jeg ul 1 gang i mnd frem til fødsel. Og de gangene dem så lite liv i magen, så fikk jeg kjempe søtt saft som jeg måtte drikke for å få litt liv i babyen. Men merker mot slutten at det ble mindre og mindre bevegelse. Men babyen hadde det helt fint.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 ok, har merket litt før at det har vært sånn, drakk en del cola før jeg la meg i går men det hjalp ikke, er 28+3 i dag så det er jo fortsatt god plass der inne. Får vel bare høre på ul legen i dag som sa at alt var jo fint ellers, men blir litt stressa når h#n sover hver gang jeg har hatt ul, men er sikkert bare hysterisk Dette er nr 2 og føler hele tiden at noe er galt, sånn var det ikke med første mann.... men det er vel disse hormonene sikkert i tilegg til at jeg har vært mye syk..... Tusen takk for svar, det går sikkert bra :0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå