Gå til innhold

Gud så frekke enkelte mennesker er:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk kontakt med en dame på finn.no som påstod hun hadde dårlig råd og behøvde ting til babyen hun ventet. Hadde massevis av klær, baby bjørn bæresele, stelleveske etc.. Svarte at hun kunne få dette mot 500 kroner som i i utgangspunktet var superbillig.

Pengene skulle jeg få når barnetrygden for september kom inn, dette er jo nå over 14 dager siden og jeg har sendt henne mailer og sms, men hun besvarer ikke en eneste av dem selv om jeg truer med anmeldelse.

Har jo kvittering på pakken jeg sendte og i tillegg mailen der hun skriver at pengene skal hun overføre den dagen hun får inn barnetrygden på konto.

Nå i dag ser jeg en baby bjørn bæresele til salgs på finn.no samme sted som damen bor men det er en mann som selger nå og prisen er satt til 600 kroner!

Hun tenker altså og selge den for 600 kroner samt drite i og betale for tingene hun fikk tilsendt av meg:(

Ble så skuffet og lei meg at jeg gråt noen tårer i sted, ikke at pengene har så mye og si for det har det ikke, men det er bare måten hun har gjort ting på som gjør at jeg ble fryktelig skuffet.

Kjenner du deg selv i dette håper jeg du har skamvett nok til og overføre 500 kroner til meg før på fredag oppsøker jeg politiet med anmeldelse og jeg vet de prioriterer svindel her hos politiet jeg bor!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde anmeldt ho tverdt!!!! ikke noe å spare seg for.

Skrevet

Men hvorfor sender du tingene før du har fått betaling?

Du kan nok bare skylde på deg selv.

Skrevet

Støtter deg i anmeldelsen. Altfor mye svindel som foregår på denne måten. Håper du får pengene dine!!!!! :) Klemmmm

Skrevet

Anmeld henne!

Og send aldri en pakke uten å ha fått penger for den!

Skrevet

Anmelde detta herre gud, Saken henlakt når du har entra dørstokken (stempla da )

Send aldri fra deg varen før pengene er mottat.

Kontakt dei med anna email adresse og pirr og plag dei og sei du skal ha varene. Ver like ekkel tilbake.

Skrevet

rapporter de til finn.no

da får de ikke lagt inn flere annonser hvertfall på en stund. og anmeld det videre. behold det du har av dokumentasjon. Antakelig blir det henlagt, men da har de en anmeldelse på seg i tilfelle de prøver seg en annen gang

Skrevet

Finn.no kan ikkje stoppe den anonsen uten bevis.

Skrevet

Kontakt henne fra annen e-postadresse og si at du er interessert i varene. Hvis det er dine varer, har du jo bevis på at hun forsøker å selge dem videre. Så avtaler du å møtes, og møter hjemme hos henne, og henter tingene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...