MammaSprett Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Har noen erfaring med den? Vet noen om noen som selger den rimelig? Jeg finner den til 699 på Barnas Hus... Sjesker jo litt på den rosa da ;-))
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. oktober 2011 #2 Skrevet 17. oktober 2011 699 er ordinærpris, bare så du vet det :-) Jeg skal ha den denne gang, da jeg har lest mange gode erfaringer med den her inne. Men så lenge den ikke er på tilbud så venter jeg.. Kanskje den kommer på salg i januar...Jeg trenger den ikke før mars, så da har jeg tid til å vente
MammaSprett Skrevet 17. oktober 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. oktober 2011 Jeg trenger den nå jeg.... i allefall innen en mnd ;-) Fikk tilbudsavisen til Barnas Hus i dag - og de kjører den til 699.. Vet ikke hvilkene andre butikker jeg kan kjøpe den på?
Rose -3. troll i 2012 Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Det vet ikke jeg heller, men sist barnas hus hadde tilbudsavis og dunposen til 699 så hastet jeg avgårde, for så å finne ut at den ikke var på tilbud.... De "lurer" folk til å tro at den er på tilbud ved å ha den i en tilbudsavis....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå