Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #1 Skrevet 17. oktober 2011 Har blitt lurt av kjæresten! Jeg kan liksom se det for meg, de er forlovet i fleeeere år, og typen er fornøyd han for nå slipper han alt maset fra dama;) Og ja det er jo klart at vi skal gifte oss kjære,men la oss ikke stresse nå, snart jenta mi snart....
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #3 Skrevet 17. oktober 2011 Javel? Her i huset er det mannen som maser om at vi snart må gifte oss, men vi velger at jeg skal studere først.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #4 Skrevet 17. oktober 2011 Så du deg nødt til å lage en tråd til om dette? Barnslig du er. Jeg har faktisk aldri sagt et forbanna ord om ekteskap og det å gifte seg i kirka er ikke aktuellt for noen av oss. Her blir det borgerlig og når vi vil det selv. Møkkakjerring!
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2011 #5 Skrevet 17. oktober 2011 hahaha, dummeste jeg har hørt.. noen velger faktisk bare å være forlovet også.. ikke alle som vil prioritere så mye penger på en dag, men alikevel vil ha et symbol på at de er opptatt, altså ringen.. la folk velge selv.. dessuten har man barn og gjeld sammen er det mer bindende enn et ekteskap uansett,.. voks opp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå