Gå til innhold

Tips til å starte fødsel??????????? TAKK :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har noen gode tips til hva jeg kan gjøre for å å litt fortgang her? Er så utrolig lei av å være gravid og gleder meg så til å se hvem som bor inni magen min.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor kan det ikke skje naturlig?

Skrevet

Du bør nok bare smøre deg med tålmodighet og vente til babyen og kroppen er klar. Kan ikke begripe dette stresset med å få ut ungen jeg. Det skjer når det skjer. Sex (sæd) kan få fortgang på modningen om du er ved termin.

Skrevet

Kanskje være litt mindre egoistisk?

Skrevet

Skal jo skje naturlig, bare lurte på tips til om det er noe å gjøre or å å fortgang. Ikke lakserolje eller noe sånt.

HI

Skrevet

Herregud så teit. 37 uker og så stressa. Blir helt oppgitt jeg. Du vet at du kan gå over termin og eller? Det er en grunn til at det bør skje naturlig når kroppen er klar skjønner du.

Skrevet

Er man egoistisk for de man har lyst til å føde, når man er sliten og lei???

Skrevet

Ja det er man hvis det er uker igjen til termin.

Gjest Juliea+gullet07.03.11
Skrevet

Tjaa, ingen dokumentert effekt altså, men

kanel

sex, sæden kan visst hjelpe til

slappe av - kropen setter gjerne ikke igang før den vet du har overskudd

stripping - smertefullt, men jeg gikk i fødsel 2 timer etterpå.

dette kan hjelpe til i følge noen.. Og dette er alle helt ufarlige råd. Strippingen må selvfølgelig utføres av jordmor da om hun mener du er klar for det =)

Lykke til! Se en film, knocked up, 9 months, baby omboard eller noen sånne filmer og spis litt sjokolade =)

Skrevet

Ja, det er egoistisk å ville framskynde en fødsel når barnet i magen nettopp har kommet over prematurgrensen!!!!!

Skrevet

Takk til Juliea+gullet070311, for sakkelig tips :) Til dere andre, hvorfor så negative?? Spurte om tips, Regnes som fødeklar og til termin fra uke 37. Blir satt igang om en uke hvis ikke baby er ute pga medisinske årsaker. Men vil helst at det skal skje naturlig isdeden for igangsetting.

Så dere negative trenger ikke å svare mer. Herregud :\

Skrevet

Jeg spurte om det samme i går HI og fikk mange av de samme svarene. bare de perfekte DIB mødrene her inne som synes det var sååååå stas å gå gravid og sikkert ikke hadde en eneste plage som svarer at man må roe seg ned. Det er jo ingenting i veien med å prøve å hjelpe naturen i gang da. Det finnes mange tips, bare google så kommer det en del gamle tråder opp.

Skrevet

Det regnes ikke som til termin når du føder 3 uker før nei. Hvorfor kunne du ikke opplyst litt mer i hovedinnlegget slik du gjør rett over her?

Du ser selv at du spør litt rart og at folk kan reagere?

Ble satt i gang selv og det er ikke å anbefale, så ha masse sex og spis sterk mat så kanskje det skjer noe. Lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...